مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Kanalga Telegram’da o‘tish
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Ko'proq ko'rsatish711
Obunachilar
-124 soatlar
-57 kunlar
-730 kunlar
Postlar arxiv
اینجور پیامها با این محتوا واقعا باعث میشن خوشحال شم😭هنیبال ببینید آفرین.
Repost from هموسو.
جین ایر خیلی کتاب خوبی است. هم شخصیت مرد و هم زن در آن زشت هستند و شخصیت زن اینطوری است که اوه این مرد چقدر کریه است، اوه چقدر خاطرخواهش هستم.
از وقتی هوا بهتر شده امید به زندگی هم دوباره درونم شکل گرفته. درود بر سرما، درود بر بارون، درود بر روزهای کوتاه و شبهای طولانی، درود بر آسمون ابری و مرگ بر گرما و آفتاب کُشنده.
رابطم با قهوه از نفرت خالص تبدیل به یک چیزی شبیه عشق و تنفر شده. انگار یک کرمی در درونم ریز ریز زیر گوشم زمزمه میکنه که اشکالی نداره اگر تپش قلب میگیری و اشکال نداره اگر از اضطرابی که قراره بعدش داشته باشی میخوای دونه دونه موهات رو بکنی. خلاصه که بله. اسپرسو میخوریم و به تپش قلب و اضطراب توجهی نمیکنیم.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
