ru
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Открыть в Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Больше
711
Подписчики
-124 часа
-57 дней
-730 день
Архив постов
Repost from Hannigraham Cult
میترسم و ازین که میترسم بدم میاد

اگر گربه دارید و بهش حسودی نمی‌کنید بهتون حسودیم می‌شه.

این‌جور پیام‌ها با این محتوا واقعا باعث می‌شن خوشحال شم😭هنیبال ببینید آفرین.

اگر همچین جندری داشتم واقعا خدا رو بنده نبودم

Repost from N/a
کاش تو بودم عزیزم
+2
کاش تو بودم عزیزم

Repost from هموسو.
جین ایر خیلی کتاب خوبی است. هم شخصیت مرد و هم زن در آن زشت هستند و شخصیت زن این‌طوری است که اوه این مرد چقدر کریه است، اوه چقدر خاطرخواهش هستم.

سوسن خانوم ابرو کمون❤️

تو پیشی منی و میاو پس عشوه نریز و بیاو.

Repost from بهارِشرقی
چی‌میشه اگه تا صبح نخوابم؟

بارون میاد جر جر رو پشت بوم هاجر🎀

امشب خیلی مهربونم واقعا هر صد و دوسال یک‌بار این اتفاق میوفته

از وقتی هوا بهتر شده امید به زندگی هم دوباره درونم شکل گرفته. درود بر سرما، درود بر بارون، درود بر روزهای کوتاه و شب‌های طولانی، درود بر آسمون ابری و مرگ بر گرما و آفتاب کُشنده.

رابطم با قهوه از نفرت خالص تبدیل به یک چیزی شبیه عشق و تنفر شده‌. انگار یک کرمی در درونم ریز ریز زیر گوشم زمزمه می‌کنه که اشکالی نداره اگر تپش قلب می‌گیری و اشکال نداره اگر از اضطرابی که قراره بعدش داشته باشی می‌خوای دونه دونه موهات رو بکنی. خلاصه که بله. اسپرسو می‌خوریم و به تپش قلب و اضطراب توجهی نمی‌کنیم.

روز خوبی بود

Repost from Art and death.
بلوار کشاورز در تهران، شهریور ۱۴۰۱/عکاس ناشناس.
بلوار کشاورز در تهران، شهریور ۱۴۰۱/عکاس ناشناس.

حاضرم هرکاری کنم ولی به دانشگاه برنگردم

Repost from uzumaki.
این هوا و چایی و بغل دوست دخترت و آخ.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد. - Статистика и аналитика Telegram-канала @emptycreature