uz
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Kanalga Telegram’da o‘tish

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Ko'proq ko'rsatish
714
Obunachilar
-424 soatlar
-37 kunlar
-1130 kunlar
Postlar arxiv
01. Angel.mp314.71 MB

won't you save me? My heart belongs to you can you forgive me? For all I've done to you.

Steelheart-She-s-Gone-320.mp315.23 MB

لعنت بر پی‌ام‌اس.

عزیزم حتی فکر کردن بهت هم باعث می‌شه بخوام بالا بیارم. تو چرا وجود داری آخه.

نسبت به همه‌چیز یک حس کثافتی دارم که نمی‌دونم چطور با کلمات بیانش کنم راستش.

تنها چیزی که بهش نیاز دارم قبره. قبر.

Repost from N/a
Sex is cool but have you ever been appreciated when you were actually there for them?

روز به روز وضعیتم بیشتر شبیه چیزی شده که زمانی ازش نفرت داشتم.

من حوصله خودم رو هم ندارم بعد آدم‌ها توقع دارند حوصله اون هارو هم داشته باشم.

نیاز دارم از زیر بار تمام مسئولیت‌هایی که دارم شونه خالی کنم و برای مدتی در جامعه و جمع انسان‌ها حضور نداشته باشم

I'm not suicidal, but if a car came while I was crossing the street, I don't think I would move out of its way. and if someone held a gun to my head, I wouldn't exactly beg for my life. No I'm not suicidal but if I had an opportunity to die without killing myself I'd probably take it.

انگار دارم توی همه‌چیز درجا می‌زنم ، هیچ قدمی به جلو برنمی‌دارم و فقط عقب و عقب تر می‌روم.

یک جور عجیبی امید به زندگی‌ام صفره.