uz
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Kanalga Telegram’da o‘tish

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Ko'proq ko'rsatish
714
Obunachilar
+124 soatlar
-47 kunlar
-730 kunlar
Postlar arxiv
ساعت خوابم تازه داشت درست می‌شد زندی‌زاده ریدی توش

زندی‌زاده خاک بر سرت کنن زندگیم رو سیاه کردی نه راه پس دارم نه راه پیش فقط راه خودکشی جلومه

جدی هیچ‌کس بیدار نیست کمک

وای دیگه رد داده مغزم.

با ادبیات کلاسیک اروپا هشت ساعت بیشتر فاصله نداریم خدایاشکرت‌.

دنی دیدرو چقدر حرف زدی بس کن.

Repost from N/a
بنده خسته شدم لطفا امتحانات را بس کنید.

زندی‌زاده ازت بدم میاد.

انقدر🤏🏽مونده تا دوباره گوهم رو از دست بدم. خدایاشکرت.

یا ادبیات کلاسیک اروپا تموم می‌شه یا من.(قطعا من)

من طرفدار تلاش کردن و بهتر شدن هستم ولی گاهی احساس میکنم واقعا تلاش هام جوری مفتضح بنظر میاد که بهتره تلاش نکنم اصلا.

هنر هم کرد واقعا‌‌.

دلم برای سارا فعلی تنگ شد

جدی ED وجود داره و به بدترین نحو ممکن هم وجود داره و در هرشکلی افتضاحه و حالم از این موضوع بهم می‌خوره و زندگی رو سخت می‌کنه و می‌خودم خودم رو بابتش بکش-

خیلی وقته دیگه کسی از خط چشمام تعریف نمی‌کنه احساس می‌کنم زشت شدن شاید خودم رو کشتم