مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Kanalga Telegram’da o‘tish
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Ko'proq ko'rsatish714
Obunachilar
+124 soatlar
-47 kunlar
-730 kunlar
Postlar arxiv
زندیزاده خاک بر سرت کنن زندگیم رو سیاه کردی نه راه پس دارم نه راه پیش فقط راه خودکشی جلومه
Repost from کی(زن-زندگی-آزادی)وان
من طرفدار تلاش کردن و بهتر شدن هستم ولی گاهی احساس میکنم واقعا تلاش هام جوری مفتضح بنظر میاد که بهتره تلاش نکنم اصلا.
جدی ED وجود داره و به بدترین نحو ممکن هم وجود داره و در هرشکلی افتضاحه و حالم از این موضوع بهم میخوره و زندگی رو سخت میکنه و میخودم خودم رو بابتش بکش-
خیلی وقته دیگه کسی از خط چشمام تعریف نمیکنه احساس میکنم زشت شدن شاید خودم رو کشتم
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
