| نیمه گمشده |
Kanalga Telegram’da o‘tish
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Ko'proq ko'rsatish192
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from | نیمه گمشده |
یه دورانی هم از زندگیت هست که واسه یه مدت حالت خوب نیست؛ ولی وقتی ازت میپرسن خوبی؟
دیگه روت نمیشه بگی نه. خجالت میکشی. میشینی میشمُری میگی خب، اون بار گفتم نه، دیشبم گفتم نه، امروز باید بگم خوبم...😊💔
@missinghalff
اگه یه روز تو خلوتت یاد گذشته افتادی بدون که چی سرم اومد، یه روز تو هم سرت میاد… اگه دوباره دیدمت شرمنده از خودت نباش زندگی اینه عزیزم… یکی میره، یکی میاد!🍻💔@missinghalff
در آخرین خط نامهی خداحافظیاش
نوشته بود: «دلم با رفتن نبود، اما دیگر
راهی نداشتم.»
نوشتە بود:
غم باعث میشه آدمها تغییر کنن؛ چهرهشون، نگاهشون، تصمیمهاشون، رفتارشون و حتی دیدی که نسبت به دنیا دارن.
انگار کمکم یه چیزی توی وجودشون خاموش میشه...💔
قبل از اينكه به من دروغ بگى
خوب فكر كن
چون من معمولا چيزايى ميپرسم
كه از قبل ميدونم...😅
آدمیزاد همینجوریشم مراقب خودش
هست ولی وقتی یکی میگه مراقب خودت
باش؛ داستان فرق میکنه…
چند وقته عکسای قدیمیم رو که نگاه میکنم به جای اینکه بگم «چقدر زشت بودم»
میگم «نگا اون موقع چه چشام میخندیدن...»💔
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
