es
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Ir al canal en Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Mostrar más
192
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
-230 días
Archivo de publicaciones
یه دورانی هم از زندگیت هست که واسه یه مدت حالت خوب نیست؛ ولی وقتی ازت میپرسن خوبی؟ دیگه روت نمیشه بگی نه. خجالت میکشی. میشینی میشمُری میگی خب، اون بار گفتم نه، دیشبم گفتم نه، امروز باید بگم خوبم...😊💔 @missinghalff

دارم کم کم میزنم قید همه چیو!💔

+زندگیت چطور میگذره؟ -صبر روی صبر...

+زندگیت چطور میگذره؟ -صبر روی صبر...

1:55 🚶‍♂️🙂💔

حقققققققق 🤌🤌
حقققققققق 🤌🤌

میزاااان 😁🥰🍻 #remix @missinghalff

اگه یه روز تو خلوتت یاد گذشته افتادی بدون که چی سرم اومد، یه روز تو هم سرت میاد… اگه دوباره دیدمت شرمنده از خودت نباش زندگی اینه عزیزم… یکی میره، یکی میاد!🍻💔
@missinghalff

می‌گم ناراحت نشدم اما ذوقى كه داشتم كور شد!

NEW🥹🥰 @missinghalff

در آخرین خط نامه‌ی خداحافظی‌اش نوشته بود: «دلم با رفتن نبود، اما دیگر راهی نداشتم.»

نوشتە بود: غم باعث می‌شه آدم‌ها تغییر کنن؛ چهره‌شون، نگاهشون، تصمیم‌هاشون، رفتارشون و حتی دیدی که نسبت به دنیا دارن. انگار کم‌کم یه چیزی توی وجودشون خاموش می‌شه...💔

روش من برای اعلام از هم فروپاشیدگیم، غیب شدنه...👨‍🦯

#ارسالی_شما @missinghalff

😁🥰 #remix @missinghalff

پای رویاهاتون بمونید، حتی اگه تنها موندید...❤️

شب‌بخیر...🖤

قبل از اينكه به من دروغ بگى خوب فكر كن چون من معمولا چيزايى ميپرسم كه از قبل ميدونم...😅

آدمیزاد همینجوریشم مراقب خودش هست ولی وقتی یکی میگه مراقب خودت باش؛ داستان فرق میکنه…

‏چند وقته عکسای قدیمیم رو که نگاه می‌کنم به جای اینکه بگم «چقدر زشت بودم» میگم «نگا اون موقع چه چشام می‌خندیدن...»💔