uz
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Kanalga Telegram’da o‘tish

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Ko'proq ko'rsatish
192
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
"اخوانم" که رسیدم به زمستان خودم...🥀💔

👀👀

چخبرااااا 🫠

•🖤•

Fuck You...💔💔💔

من برای مدت زیادی حالم خوب نیس؛ حقیقتاً الانم خوب نیستم‌، و نمیدونم چقدر میتونم تحمل کنم؛ حتی دیگه یادم نمیاد از آخرین باری که عمیقا خوشحال بودم، چقدر میگذره! فقط میدونم این وضعیت به شدت مزخرفه و داره منو زنده زنده تموم میکنه...💔

من برای مدت زیادی حالم خوب نیس؛ حقیقتاً الانم خوب نیستم‌، و نمیدونم چقدر میتونم تحمل کنم؛ حتی دیگه یادم نمیاد از آخرین باری که عمیقا خوشحال بودم، چقدر میگذره! فقط میدونم این وضعیت به شدت مزخرفه و داره منو زنده زنده تموم میکنه...💔

یا

آهنگ بفرستین برام 🫠🫠

👀👀

درد منو قوی نکرد! فقط روح و ذوق زندگی کردن رو ازم گرفت...🙂💔

تحمل میکنی، تحمل میکنی، تحمل میکنی یهو که آستینت به دسته‌ی در گیر میکنه، میزنی زیر گریه و آدما فکر میکنن دیوونه‌ای.

!
!

بزرگترین اشتباه اینه که دوستی رو تبدیل کنی به یه رابطه عاشقانه، بعدش دیگه نه خبری از دوستی هست نه رابطه عاشقانه.