| نیمه گمشده |
Kanalga Telegram’da o‘tish
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Ko'proq ko'rsatish192
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
یه فکت راجب پسرا :
وقتی تو زندگی شخصیشون به مشکل میخورن سعی میکنن دختری که دوسش دارن و از خودشون دور کنن ک بهش آسیب نزنن 👌🏾
Repost from | نیمه گمشده |
و او باز هم در خلوت خود گریست چون
میدانست زخمهایش خوب نخواهد شد...
در حال حاضر بدترين اتفاقى كه میتونه براى يه آدم بيوفته اينه كه ٢١-٢٧ سالش باشه...🚶♂
نوشته بود؛
امیدوارم این قماری که سرِ دور کردن وُ رنجوندن من کردی ، بُردش با تو باشه؛
وگرنه بد باختی :)
من عمیقا غمگینم؛ باشگاه میرم، کار میکنم، با رفیقام بیرون میرم، به خودم میرسم، ولی جونم غمگینه، تاحالا جونتون غمگین بوده؟ میفهمید چی میگم؟
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
