ar
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

الذهاب إلى القناة على Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

إظهار المزيد
192
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
1:46 🖤

"خانه ام را مرتب کرده‌ام، حالا تنها چیزی که بهم ریخته است؛ منم."

"خانه ام را مرتب کرده‌ام، حالا تنها چیزی که بهم ریخته است؛ منم."

یه فکت راجب پسرا : وقتی تو زندگی شخصیشون به مشکل میخورن سعی میکنن دختری که دوسش دارن و از خودشون دور کنن ک بهش آسیب نزنن 👌🏾

🙂

مراقبِ خودت باش ❤️🫂

ولی افسوس تورو خواستن دیگه دیره!

‏زندگی رو اونایی بردن که تو این شرایط حداقل پارتنر خوب دارن...🤌

‏زندگی رو اونایی بردن که تو این شرایط حداقل پارتنر خوب دارن...🤌

‏بابت تمام قسمت های زندگیم ناراحت هستم ‏عاطفی،کاری،تحصیلی،ورزشی،مالی و کشوری 💔

‏بابت تمام قسمت های زندگیم ناراحت هستم ‏عاطفی،کاری تحصیلی،ورزشی،مالی و کشوری 💔

3:56 🩶

و او باز هم در خلوت خود گریست چون می‌دانست زخم‌هایش خوب نخواهد شد...

بابت گرون شدن دارایی‌هاتون خوشحال نشید ؛ همه با هم داریم فقیر می‌شیم :)💔

‏در حال حاضر بدترين اتفاقى كه می‌تونه براى يه آدم بيوفته اينه كه ٢١-٢٧ سالش باشه...🚶‍♂

نوشته بود؛ امیدوارم این قماری که سرِ دور کردن وُ رنجوندن من کردی ، بُردش با تو باشه؛ وگرنه بد باختی :)

‏من عمیقا غمگینم؛ باشگاه میرم، کار می‌کنم، با رفیقام بیرون میرم، به خودم می‌رسم، ولی جونم غمگینه، تاحالا جونتون غمگین بوده؟ میفهمید چی میگم؟

درحال تماشای بگا رفتن سن مورد علاقمون هستیم...💔