uz
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

Kanalga Telegram’da o‘tish

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Caption | کپشن analitikasi

Caption | کپشن (@caption) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 239 820 obunachidan iborat bo'lib, Yaratish & Iqtiboslar toifasida 64-o'rinni va Eron mintaqasida 901-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 239 820 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -3 380 ga, so‘nggi 24 soatda esa -103 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 14.20% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 4.50% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 34 072 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 10 795 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 403 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, بلیط, چیز, آدما, سر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Yaratish & Iqtiboslar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

239 820
Obunachilar
-10324 soatlar
-6857 kunlar
-3 38030 kunlar
Postlar arxiv
منبع شعر و موزیک قدیمی عکس های ناب و دلنوشته های روزمره ... @khanoome_miiim @khanoome_miiim @khanoome_miiim
منبع شعر و موزیک قدیمی عکس های ناب و دلنوشته های روزمره ... @khanoome_miiim @khanoome_miiim @khanoome_miiim

رفیق عین قلب دوم هر آدمیه ♥️ @Caption
+5
رفیق عین قلب دوم هر آدمیه ♥️ @Caption

جین وبستر تو رمان جودی آبوت میگه: ‏بابا لنگ دراز عزیزم؛ بعضی آدم‌ها تا آخر در کنج دلت یک جور خاص دوست داشته خواهند شد؛ بدون اینکه حتی به آخرش فکر کنی. @Caption

حرفایی که ریختم تو خودم: hamdrezz @Caption
حرفایی که ریختم تو خودم: hamdrezz @Caption

‏من از آدم‌هايى كه هميشه نگران تاثير حرف‌هاى‌شان روى قلب ديگران هستند خيلى خوشم مى‌آيد، آنها خوش قلب‌ترين آدم‌هاى روى زمين هستند. «جايی كه خرچنگ‌ها آواز مى‌خوانند» دليا اوئنز @Caption جا فکری

حس خوبی بهت می‌ده 🐝🫧 @Caption

Ovozli xabar00:29

‏کسی که رفتنی باشه خداحافظی نمیکنه، خداحافظی یعنی "نذار برم". @Caption amir

‏بزرگسالی یعنی: خیلی طفلکی هستم اما وقتی برای طفلکی بودن ندارم. Naznazo @Caption
‏بزرگسالی یعنی: خیلی طفلکی هستم اما وقتی برای طفلکی بودن ندارم. Naznazo @Caption

Maybe I am different than most, but I do not see people in my life as part of a game. If I am your friend I am loyal until my last breath and if I love you it is until my last beat. شاید من نسبت به خیلیا متفاوت‌تر باشم، ولی من آدما رو توی زندگیم به عنوان قسمتی از یه بازی نمی‌بینم. اگه من رفیقت باشم تا آخرین نفسم بهت وفادارم و تا آخرین تپش قلبم دوست دارم 🫀 ~ @Caption

به قول عباس معروفی: زمانی از دست دادن برایِ من فاجعه بود. بعدها، آنقدر از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم‌ دیگر چیزی برای از دست دادن، ندارم. Leyla @Caption

آخه یه نوشته چجوری می‌تونه انقدر منو احساساتی کنه؟ اون نوشته: «از خدا عشقی طولانی طلب کردم؛ آن عشق پابرجا ماند اما معشوق رفت.» Story @Caption

این اکس ما هم برگشته که بیا بهم برگردیم و اینا و به نظرم خیلی خوب بودیم با هم و اینا. بعد فاکین اسمم رو اشتباه گفت. یعنی کمدی‌تر از این صحنه ممکن نبود =))))))))))))))))))))) itsnegzz @Caption

I feel like there's several people inside me; someone laughing loudly... and the other crying bitterly and the third does not care about anything. حس می‌کنم درونم چند نفر وجود دارند؛ یک نفر بلند می‌خندد و دیگری تلخ اشک می‌ریزد و سومی به هیچ‌چیز اهمیت نمی‌دهد. @Caption

شب‌ها رو با گوش دادن به موسیقی بیکلام میگذرونم؛ آرامش و سکوت شب بهترین اوقات شبانه روز منه. و البته خواب... مرگی موقت که باعث میشه چند ساعتی همه‌چی رو فراموش کنم. مثل صفحه آخر کتاب سمفونی مردگان از عباس معروفی؛ "دلش میخواست بخوابد و خوابید آرام خوابید. @Caption سیاوش

Ovozli xabar00:29

تنها بودن همیشه بهتر از اینه که با آدم اشتباه باشی! دوباره بخونش. Story @Caption

“تو اختیار داری هر تصمیمی می‌خوای بگیری، ولی من شرایطی رو ایجاد می‌کنم که مجبور بشی تصمیمی که من می‌خوام رو بگیری!” این کاریه که روزانه پدر و مادر، رئیس شرکت، پارتنرتون و هزاران آدم در برابر شما می‌کنن. sadrram @Caption

One old friend once told me: Some friends are seasonal, it's okay to let them go; and this hit me hard today. یه رفیق قدیمی یه بار بهم گفت: بعضی از رفیق‌ها فصلی‌ان، عیبی نداره اگه بذاری برن؛ و این امروز منو تکون داد... @Caption