ar
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

الذهاب إلى القناة على Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Caption | کپشن

تُعد قناة Caption | کپشن (@caption) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 239 820 مشتركاً، محتلاً المرتبة 64 في فئة الدافع و الاقتباس والمرتبة 901 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 239 820 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -3 380، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -103، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 14.20‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.50‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 34 072 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 10 795 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 403.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدافع و الاقتباس.

239 820
المشتركون
-10324 ساعات
-6857 أيام
-3 38030 أيام
أرشيف المشاركات
منبع شعر و موزیک قدیمی عکس های ناب و دلنوشته های روزمره ... @khanoome_miiim @khanoome_miiim @khanoome_miiim
منبع شعر و موزیک قدیمی عکس های ناب و دلنوشته های روزمره ... @khanoome_miiim @khanoome_miiim @khanoome_miiim

رفیق عین قلب دوم هر آدمیه ♥️ @Caption
+5
رفیق عین قلب دوم هر آدمیه ♥️ @Caption

جین وبستر تو رمان جودی آبوت میگه: ‏بابا لنگ دراز عزیزم؛ بعضی آدم‌ها تا آخر در کنج دلت یک جور خاص دوست داشته خواهند شد؛ بدون اینکه حتی به آخرش فکر کنی. @Caption

حرفایی که ریختم تو خودم: hamdrezz @Caption
حرفایی که ریختم تو خودم: hamdrezz @Caption

‏من از آدم‌هايى كه هميشه نگران تاثير حرف‌هاى‌شان روى قلب ديگران هستند خيلى خوشم مى‌آيد، آنها خوش قلب‌ترين آدم‌هاى روى زمين هستند. «جايی كه خرچنگ‌ها آواز مى‌خوانند» دليا اوئنز @Caption جا فکری

حس خوبی بهت می‌ده 🐝🫧 @Caption

رسالة صوتية00:29

‏کسی که رفتنی باشه خداحافظی نمیکنه، خداحافظی یعنی "نذار برم". @Caption amir

‏بزرگسالی یعنی: خیلی طفلکی هستم اما وقتی برای طفلکی بودن ندارم. Naznazo @Caption
‏بزرگسالی یعنی: خیلی طفلکی هستم اما وقتی برای طفلکی بودن ندارم. Naznazo @Caption

Maybe I am different than most, but I do not see people in my life as part of a game. If I am your friend I am loyal until my last breath and if I love you it is until my last beat. شاید من نسبت به خیلیا متفاوت‌تر باشم، ولی من آدما رو توی زندگیم به عنوان قسمتی از یه بازی نمی‌بینم. اگه من رفیقت باشم تا آخرین نفسم بهت وفادارم و تا آخرین تپش قلبم دوست دارم 🫀 ~ @Caption

به قول عباس معروفی: زمانی از دست دادن برایِ من فاجعه بود. بعدها، آنقدر از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم‌ دیگر چیزی برای از دست دادن، ندارم. Leyla @Caption

آخه یه نوشته چجوری می‌تونه انقدر منو احساساتی کنه؟ اون نوشته: «از خدا عشقی طولانی طلب کردم؛ آن عشق پابرجا ماند اما معشوق رفت.» Story @Caption

این اکس ما هم برگشته که بیا بهم برگردیم و اینا و به نظرم خیلی خوب بودیم با هم و اینا. بعد فاکین اسمم رو اشتباه گفت. یعنی کمدی‌تر از این صحنه ممکن نبود =))))))))))))))))))))) itsnegzz @Caption

I feel like there's several people inside me; someone laughing loudly... and the other crying bitterly and the third does not care about anything. حس می‌کنم درونم چند نفر وجود دارند؛ یک نفر بلند می‌خندد و دیگری تلخ اشک می‌ریزد و سومی به هیچ‌چیز اهمیت نمی‌دهد. @Caption

شب‌ها رو با گوش دادن به موسیقی بیکلام میگذرونم؛ آرامش و سکوت شب بهترین اوقات شبانه روز منه. و البته خواب... مرگی موقت که باعث میشه چند ساعتی همه‌چی رو فراموش کنم. مثل صفحه آخر کتاب سمفونی مردگان از عباس معروفی؛ "دلش میخواست بخوابد و خوابید آرام خوابید. @Caption سیاوش

رسالة صوتية00:29

تنها بودن همیشه بهتر از اینه که با آدم اشتباه باشی! دوباره بخونش. Story @Caption

“تو اختیار داری هر تصمیمی می‌خوای بگیری، ولی من شرایطی رو ایجاد می‌کنم که مجبور بشی تصمیمی که من می‌خوام رو بگیری!” این کاریه که روزانه پدر و مادر، رئیس شرکت، پارتنرتون و هزاران آدم در برابر شما می‌کنن. sadrram @Caption

One old friend once told me: Some friends are seasonal, it's okay to let them go; and this hit me hard today. یه رفیق قدیمی یه بار بهم گفت: بعضی از رفیق‌ها فصلی‌ان، عیبی نداره اگه بذاری برن؛ و این امروز منو تکون داد... @Caption