uz
Feedback
﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

Kanalga Telegram’da o‘tish

ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴍʏ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ 🧑🏻‍🦯 ﮼اصل‌و‌اورجینال‌بمون‌بزار‌دنیا‌ازت‌کپی‌کنه😉🙌🏼 ✨ᴍᴜsɪᴄ - ᴠɪᴅᴇᴏ - ᴛᴇxᴛ - ᴘʀᴏғ🫀 ارتباط بامدير👇🏼 @iM_OmID_1xi 1400/5/5

Ko'proq ko'rsatish
2 415
Obunachilar
+124 soatlar
-67 kunlar
-3430 kunlar
Postlar arxiv
•ومن همه چـيزرو به تو سپردم يارب…🤍• https://t.me/iM_OmID_1xi/s/287

🌟 بالاتر از سياهي که رنگي نیست، ما بالاتر از سیاهي رو تو بچگي دیدیم!😅🧑🏻‍🦯 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

« غمگینم مثل این آهنگ 💔» #قفلیشم🖇🔓 #الجديد 🥲 #نابود_شده💔 #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W
قفلي تا ابد 💔

🌟 #خدايا ميخوام از تو 3 تا درخواست كنم..! 1: صداي اوني باش كه؛ هيچ كسيو واسه دفاع ازخودش نداره، 2: چشماي كسي باش كه هيچ‌كس نميبينتش و داره تو مشكلاتش غرق ميشه 3: دستگير كسي باش كه ديگه اونقدر تنها شده كه هيچ يارو ياوري نداره...!🤲🏼🧑🏻‍🦯 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 چه قول‌هایي به دل ِ ساده‌ي خویش داده‌ام! چه وعده‌ها چه حرف‌ها که با خویش گفته‌ام... باید از دلم بخواهم که مرا ببخشد! باید دستي به سر و صورت ِ این آرزوهاي ساده بکشم چراغي روشني کنم اشکي بریزم و بعد كاري کنم براي دل براي دل ِ ساده‌ام...!💔🧑🏻‍🦯 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

« چرا گریه میکنی؟ این فقط یه آهنگه !! 💔» #قفلیشم🖇🔓 #الجديد 🥲 #نابود_شده💔 #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W
قفلي تا ابد 💔

دختر واژه مقدسیه…♥️ اصن کاش به احترام تموم دردها و تبعیض ها و خستگي ها و سکوت ها و محدودیت هایي که دخترا از جامعه تحمل میکنن هر روز، روز دختر باشه🫠🌟 ˼ #دختراي قوي روزتون مُبـآرك 🤩🤩💌 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

« اینم پاییز 🍁 ❤️‍🩹💊» فول قفليه 🌟🧑🏻‍🦯 پخش موزيك به حمايت شما عزيزان🙌🏼♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「•𝐃𝐄𝐋 | ﮼دل 」 ⏳منتظر باشید.....🥲

باااااا تو هم كلاس گذاشتي چسي چسي چسي 😂😂

دیونم اینوقت شب بیدار بمونم خواب به اون قشنگی رو ول‌کنم گوشی بیگیرم حیفم میاد مجبوررمممم بخونم مجبورررر معذور چی بگم بفهمین😂😔💔

از اول هم معلوم بود درس خوني نيي تو دل فاميل تو هم جمع درس ميخوني😂😂

نه تصمیم گرفتم دوباره همین کلاس بمونم😂درس نمیخونم

ها ولا بايد جشن بگيريم 😂

تبریک باشه به درد ما گرفتار شدین😂

شماهم درس خو بخونن بهتره بقصه اي موضوع نشن

دقیقا درست میفرماید دو روزه امتحاااان اون آدما تو واقعیت هم یچیزی پیدا میکنن بزنن تو چشم مردم و بگن ما اینم و آن ربطی به مجازی واقعی نداره

نصيب همينه كه بياين تلگرام 😂😂 بلوك درد ديده خدي هم اشنا مشم خدي ادما باكلاس 😂

بنظر مه خيلي كار خبي شده انستا بيخي گنده شده بود ميرفتي ميديدي همه مردم با كلاس شيك شدن ولي پشت پرده چسي چسي بودن 😂😂😂 شما جوش نزنن تيار مشه دو روزيه

تا حدی میتونم بگم اره ولی کل آدم هستن در امدشون از انستا هست و کار و فعالیت دارن نباید فقد به طرف قضیه رو بیبینیم مثلا امتحان دارم باید درس بخونمم ولی دارم میمیرمممم از خستگی بسه