uz
Feedback
﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

Kanalga Telegram’da o‘tish

ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴍʏ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ 🧑🏻‍🦯 ﮼اصل‌و‌اورجینال‌بمون‌بزار‌دنیا‌ازت‌کپی‌کنه😉🙌🏼 ✨ᴍᴜsɪᴄ - ᴠɪᴅᴇᴏ - ᴛᴇxᴛ - ᴘʀᴏғ🫀 ارتباط بامدير👇🏼 @iM_OmID_1xi 1400/5/5

Ko'proq ko'rsatish
2 415
Obunachilar
+124 soatlar
-67 kunlar
-3430 kunlar
Postlar arxiv
دقیقا درست میفرماید دو روزه امتحاااان اون آدما تو واقعیت هم یچیزی پیدا میکنن بزنن تو چشم مردم و بگن ما اینم و آن ربطی به مجازی واقعی نداره

نصيب همينه كه بياين تلگرام 😂😂 بلوك درد ديده خدي هم اشنا مشم خدي ادما باكلاس 😂

بنظر مه خيلي كار خبي شده انستا بيخي گنده شده بود ميرفتي ميديدي همه مردم با كلاس شيك شدن ولي پشت پرده چسي چسي بودن 😂😂😂 شما جوش نزنن تيار مشه دو روزيه

تا حدی میتونم بگم اره ولی کل آدم هستن در امدشون از انستا هست و کار و فعالیت دارن نباید فقد به طرف قضیه رو بیبینیم مثلا امتحان دارم باید درس بخونمم ولی دارم میمیرمممم از خستگی بسه

هم خوب كاري شد هم بد بعضي ها بيخي بته انستا بريدن دگ عبرت كدن😂😂

خیلی بد شد یه عالم شاپ ضرر میکنن نمی‌دونم چرا طاقت هیچی ندارن همش بچیزی پیدا میکنن بزنن تو ذوق

هادگه فيلترشد خلاص😂

واقعااااا فیلتر شد سنپ هم پس فیلتره میگم چرا باز نمیشه😐💔

همونايكه چسي چسي چسي كلاس ميذاشتن و به مال مردم جواني ميكنن😂😂 باز به تلگرام مياين استوري غمگين ميذارن دگ…🤣🤣🤣

انستا هم كه فيلتر شد😒🧑🏻‍🦯 https://t.me/HarfinoBot?start=ab1bd6cd3201cb6

دوستا واكنش بزنن خيلي وقته حمايت نمكنن از چنل 😒😒

—• یه ریمیکس خفن از بانو سوسن باهاش بزن به دل جاده!🖤 •— ترند انستا 🎸 #الجديد🎈 -NEW🤍🔥 #𝑴𝑼𝑺𝑰𝑪 🎻‌‌ #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

+1
| Vɪᴅᴇᴏ 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒓𝒚 | • ميترسم از پاييز بدون تو🍁❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 « وَأَفوَّضُ أَمْرِي إِلَي الله » خدايا همه چيز را به تو مي سپارم…🤲🏼🌟 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 خدايا هزار بار شكرت…🪽🌟 براي اينكه هيچ وقتي هيچ يكي از دعاهايم را رد نكردي هرلحظه شكرت براي همه مهرباني ات🤲🏼♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 🌟 خدايا هزار بار شكرت…🪽🌟 براي اينكه هيچ وقتي هيچ يكي از دعاهايم را رد نكردي هرلحظه شكرت براي همه مهرباني ات🤲🏼♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

« ميدوني حالم اي روزا بدتر از همه ست 💔» #قفلیشم🖇🔓 #الجديد 🥲 #نابود_شده💔 #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W
قفلي تا ابد 💔

🌟 افسردگي مردا چه شكليه!؟ 1: غمشونو بجاي گريه كردن،با خشم نشون ميدن. 2: زودتر از قبل از كوره در ميرن، اغلب كم حرف ميشن. 3: فكر ميكنن اگر بگن حالشون بده، ضعيف به نظر ميان. 4: از كارايي كه قبلا دوست داشتن دوري ميكنن،كمتر ميخندن. 5: خودشونو غرق كار ميكنن و كاراي شديد انجام ميدن ، خستگي زياد. افسردگي تو مردا ميتونه خيلي عميق باشه! ولي ناديده گرفته ميشه…🖤🧑🏻‍🦯 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

—• اي روز گار طعنه نزن شكسته بال پرم🥲 •— ترند انستا 🎸 #الجديد🎈 -NEW🤍🔥 #𝑴𝑼𝑺𝑰𝑪 🎻‌‌ #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W