uz
Feedback
Mr Chartist سیگنال ارز دیجیتال

Mr Chartist سیگنال ارز دیجیتال

Kanalga Telegram’da o‘tish

ما چارتیستیم؛ هر بازار مالی رو تحلیل می‌کنیم. اینجا قرار کنار هم موفق بشیم… اما نه یک‌شبه و نه مثل قماربازها. عضویت کانال VIP 👇 @mrchartistsuport آموزش 👇 http://T.me/invest_success_bot پشتیبانی 👇 https://t.me/Mr_Chartist_support

Ko'proq ko'rsatish
8 652
Obunachilar
-1624 soatlar
-487 kunlar
-26130 kunlar
Postlar arxiv
عملکرد امروز کانال های وی ای

Repost from N/a
✅ Target 4 of #XAUUSD was touched. 🚀 Profit: 2025 pip

Repost from N/a
✅ Target 3 of #XAUUSD was touched. 🚀 Profit: 925 pip

Repost from N/a
🚫 #XAUUSD stop-Loss was triggered!

Repost from N/a
😎 #XAUUSD Full Target! 🚀 Profit: 1200 pip

Repost from N/a
photo content
+1

Repost from N/a
photo content

Repost from N/a
photo content

سلام روزبخیر امروز به احترام عزیزانی که در عذاداری حالا به هر نیتی شرکت کردند، کمی دیرتر استارت میزنیم. یادمون باشه بازار مالی برای همه عقاید و اعتقادات و آیین هاست 🖤🖤

100تا ری اکت فکر کنم منصفانه باشه 100تا استار نه ها ۱۰۰تا ری اکت

سه تا عدد بدم بهتون بعد رجعت کنیم بهشون؟

هستید؟

اینو ببینید ما رو گذاشت و رفت... بازار همینه یه روزای روزت نیست یه روزایی هر چی تلاش می‌کنی یا استاپ میشه یا جا میمونی نه بای
اینو ببینید ما رو گذاشت و رفت... بازار همینه یه روزای روزت نیست یه روزایی هر چی تلاش می‌کنی یا استاپ میشه یا جا میمونی نه باید نا امید بشی نه باید سعی کنی تلافی کنی فقط و فقط به استاندارهای خودت پایبند باش. فردا یه روز دیگس

موضوع ناراحت کننده ای که میبینم اینه که ١٢ نفر از دوستان ایموجی مربوط به انجام معامله بدون استاپ رو گذاشتن و این خیلی ناراحت کنندس که دراین روزهای سخت عزیزی از هموطنهامون اینطوری سرمایش رو که به سختی و اندک اندک میشه جمع کرد به سادگی اذ دست بده 😔 اما قول میدم من و همه اعضای تیمم تمام تلاشمون رو می‌کنیم که شما دوستان از این اندوخته ، دانش و تجربیات ما بیشتری بهره رو ببرید و زندگی بهتری رو انشاالله برای خودتون و خانوادتون مهیا کنید.

بیت هم که ملاحظه کردین فقط یه استاپ هانت زد و ٣.۵ درصد ریزش کرد

بیت هم همانطور که گفتم این کف رو زده و باید در هر اصلاح صعودی منتظر ادامه ریزش باشیم
بیت هم همانطور که گفتم این کف رو زده و باید در هر اصلاح صعودی منتظر ادامه ریزش باشیم

سطح ۴٠٠٠ دلار شکسته شد و باید منتظر اصلاح بیشتر قیمت باشیم متاسفانه در بالا زدن ها ستاد مناسبی نداشتم که بتونم سیگنال سل بدم
سطح ۴٠٠٠ دلار شکسته شد و باید منتظر اصلاح بیشتر قیمت باشیم متاسفانه در بالا زدن ها ستاد مناسبی نداشتم که بتونم سیگنال سل بدم خدمتتون ولی در مرود اینکه چرا لانگ امروز خوب پیش نرفت یه ویدیو آموزشی براتون ضبط میکنم تا برای همه منجمله خودم یه قانون پر تکرار رو یادآوری کنم

کس هست که استاپ نداشته باشه یا استاپش رو برداشته باشه ؟؟ اگر هست لطفاً با این ایموجی اعلام کنه 😭

اگر کسی از ترس استاپ ١۵٠ پیپی استاپ نذاره یهو به خودش میاد میبینن ۵٠٠ پیپ ضرر اضافه داده
اگر کسی از ترس استاپ ١۵٠ پیپی استاپ نذاره یهو به خودش میاد میبینن ۵٠٠ پیپ ضرر اضافه داده

پزیشن لانگ طلا با ١۵٠ پیپ ضرر استاپ شد 😔