Mr Chartist سیگنال ارز دیجیتال
Открыть в Telegram
ما چارتیستیم؛ هر بازار مالی رو تحلیل میکنیم. اینجا قرار کنار هم موفق بشیم… اما نه یکشبه و نه مثل قماربازها. عضویت کانال VIP 👇 @mrchartistsuport آموزش 👇 http://T.me/invest_success_bot پشتیبانی 👇 https://t.me/Mr_Chartist_support
Больше8 652
Подписчики
-1624 часа
-487 дней
-26130 день
Архив постов
Repost from N/a
✅ Target 4 of #XAUUSD was touched.
🚀 Profit: 2025 pip
Repost from N/a
✅ Target 3 of #XAUUSD was touched.
🚀 Profit: 925 pip
سلام روزبخیر
امروز به احترام عزیزانی که در عذاداری حالا به هر نیتی شرکت کردند، کمی دیرتر استارت میزنیم.
یادمون باشه بازار مالی برای همه عقاید و اعتقادات و آیین هاست
🖤🖤
اینو ببینید ما رو گذاشت و رفت...
بازار همینه یه روزای روزت نیست
یه روزایی هر چی تلاش میکنی یا استاپ میشه یا جا میمونی
نه باید نا امید بشی نه باید سعی کنی تلافی کنی
فقط و فقط به استاندارهای خودت پایبند باش.
فردا یه روز دیگس
موضوع ناراحت کننده ای که میبینم اینه که ١٢ نفر از دوستان ایموجی مربوط به انجام معامله بدون استاپ رو گذاشتن و این خیلی ناراحت کنندس که دراین روزهای سخت عزیزی از هموطنهامون اینطوری سرمایش رو که به سختی و اندک اندک میشه جمع کرد به سادگی اذ دست بده 😔
اما قول میدم من و همه اعضای تیمم
تمام تلاشمون رو میکنیم که شما دوستان از این اندوخته ، دانش و تجربیات ما بیشتری بهره رو ببرید و زندگی بهتری رو انشاالله برای خودتون و خانوادتون مهیا کنید.
بیت هم همانطور که گفتم این کف رو زده و باید در هر اصلاح صعودی منتظر ادامه ریزش باشیم
سطح ۴٠٠٠ دلار شکسته شد و باید منتظر اصلاح بیشتر قیمت باشیم
متاسفانه در بالا زدن ها ستاد مناسبی نداشتم که بتونم سیگنال سل بدم خدمتتون ولی در مرود اینکه چرا لانگ امروز خوب پیش نرفت یه ویدیو آموزشی براتون ضبط میکنم تا برای همه منجمله خودم یه قانون پر تکرار رو یادآوری کنم
کس هست که استاپ نداشته باشه یا استاپش رو برداشته باشه ؟؟
اگر هست لطفاً با این ایموجی اعلام کنه
😭
اگر کسی از ترس استاپ ١۵٠ پیپی
استاپ نذاره یهو به خودش میاد میبینن ۵٠٠ پیپ ضرر اضافه داده
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
