pineapple ➕
Kanalga Telegram’da o‘tish
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
Ko'proq ko'rsatish2 693
Obunachilar
-624 soatlar
-27 kunlar
+2230 kunlar
Postlar arxiv
2 693
یه سکوت عجیبی تو جامعه وجود داره انگار دیگه هیچکس حتی حال نداره راجع بدبختیهاش حرف بزنه.
2 693
ویپیانو خاموش میکنم حروم نشه، حوصلم سر میره، میرم تو آنلاینشاپای ملی، میگردم، سبد خریدو پر میکنم، تب رو میبندم میام بیرون، دوباره از اول :))
2 693
از من به شما نصیحت همیشه یه رفیق فیلمبردار، یه رفیق مکانیک، یه رفیق صافکار، یه رفیق تاسیساتی، یه رفیق وی پی ان فروش، یه رفیق تعمیرات موبایل، یه رفیق گچکار، یه رفیق بنا، یه رفیق طلافروش،یه رفیق ناخنکار، یه رفیق آرایشگر، یه رفیق خیاط، یه رفیق ورزشکار، یه رفیق معتاد و یه رفیق املاکی داشته باشید
2 693
😭 کیرم تو گرونی
اول از دیور اومدیم تو فرگرنس ورلد بعد شد الحمبرا لطفافه الانم که کیرخر
2 693
چیزی که میخواستم: کواچلا، تکیلا، لیپ گلاس
چیزی که خاورمیانه بهم داد: جنگ،موشک، مذاکره
2 693
❗️VPN ❗️
👇👇👇👇👇👇
@Ssaqaar
@net_serv1
دیگه از میزان وصل بودن همیشگیم میتونید بفهمید که چقد جفتشون خوبن 👊
2 693
Repost from [ رسانه مردمی - ایران ما ]
🚨🚨 یک منبع ارشد آمریکایی گزارش داده است که بمبافکنهای B-52 نیروی هوایی آمریکا در حال جابهجایی مجدد هستند در صورت اینکه رئیسجمهور مجوز آغاز یک کارزار بمباران علیه ایران را صادر کند.
- @iransocial
2 693
بچهها ناشناس و ویپیان پین شدن
و اینکه اگه سوالات مربوط ب ویپیان دارید از خودشون بپرسید
مثلا نباید به من بگید چنده؟ یا چرا قطع شده؟ 😭😂
دیگه همین دیگه بوس به لپ کونتون
عموها که ثابت شدن، خاله جدید هم فوقالعادست ✔️
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
