ru
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Открыть в Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Больше
2 693
Подписчики
-624 часа
-27 дней
+2230 день
Архив постов
‏یه سکوت عجیبی تو جامعه وجود داره انگار دیگه هیچکس حتی حال نداره راجع بدبختی‌هاش حرف بزنه.

photo content
+1

دست خدا عیان شد کانفیگ من تمام شد

وی‌پی‌انو خاموش میکنم حروم نشه، حوصلم سر میره، میرم تو آنلاین‌شاپای ملی، میگردم، سبد خریدو پر میکنم، تب رو میبندم میام بیرون، دوباره از اول :))

من خیلی آدم راس 00:00 تبریک تولد بگوییم

‏از من به شما نصیحت همیشه یه رفیق فیلمبردار، یه رفیق مکانیک، یه رفیق صافکار، یه رفیق تاسیساتی، یه رفیق وی پی ان فروش، یه رفیق تعمیرات موبایل، یه رفیق گچکار، یه رفیق بنا، یه رفیق طلافروش،یه رفیق ناخنکار، یه رفیق آرایشگر، یه رفیق خیاط، یه رفیق ورزشکار، یه رفیق معتاد و یه رفیق املاکی داشته باشید

😭 کیرم تو گرونی اول از دیور اومدیم تو فرگرنس ورلد بعد شد الحمبرا لطفافه الانم که کیرخر

(اول تایپ کرده بودم خامنه‌ای و هی داشتم فکر میکردم چرا یجای کار میلنگه)

یک دیس نون خامه‌ای🙏🏼

‏چیزی که میخواستم: کواچلا، تکیلا، لیپ گلاس ‏چیزی که خاورمیانه بهم داد: جنگ،موشک، مذاکره

تنگمونو تنگ کردن Uno reverse card 😂

برم باشگاه ثبت‌نام کنم؟ یا بمب میخوره تو باشگامون؟😬

البته عموها موقتا فروش عمومی ندارن فعلا ساغرو بچسبید

❗️VPN ❗️ 👇👇👇👇👇👇 @Ssaqaar @net_serv1 دیگه از میزان وصل بودن همیشگیم میتونید بفهمید که چقد جفتشون خوبن 👊

بلوی مادرجنده، وام منو بده من روش حساب باز کرده بودم

🥹miss them

🚨🚨 یک منبع ارشد آمریکایی گزارش داده است که بمب‌افکن‌های B-52 نیروی هوایی آمریکا در حال جابه‌جایی مجدد هستند در صورت اینکه رئیس‌جمهور مجوز آغاز یک کارزار بمباران علیه ایران را صادر کند. - @iransocial

بچه‌ها ناشناس و وی‌پی‌ان پین شدن و اینکه اگه سوالات مربوط ب وی‌پی‌ان دارید از خودشون بپرسید مثلا نباید به من بگید چنده؟ یا چرا قطع شده؟ 😭😂 دیگه همین دیگه بوس به لپ کونتون عموها که ثابت شدن، خاله جدید هم فوق‌العادست ✔️

photo content

‏شهریه باشگاه یه‌طوری شده که اگه معتاد بشم به‌صرفه‌تر در میاد.