uz
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Kanalga Telegram’da o‘tish

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Ko'proq ko'rsatish
2 693
Obunachilar
-624 soatlar
-27 kunlar
+2230 kunlar
Postlar arxiv
‏کلا هر کسی کسخلش به یه سمت و سویی در رفته

‏تا دیروز تلگرام طلایی تو گوشیاتون نصب بود الان Sni Spoofing میزنید ای فلک تا کی کلک.

تنها چیزی که از انرژی زنانه و میل به زندگی توم مونده🐝
+2
تنها چیزی که از انرژی زنانه و میل به زندگی توم مونده🐝

تا الان به اندازه یه تور ۶ روز دبی کانفیگ خریدم

کس ننتون

هرکی یه گهی میخوره

Repost from کیان ملی 1
‏🔴 قالیباف رییس‌جمهور آمریکا در یک ساعت هفت ادعا مطرح کرد که هر هفت ادعا کذب است https://t.me/kianmeli1
🔴 قالیباف رییس‌جمهور آمریکا در یک ساعت هفت ادعا مطرح کرد که هر هفت ادعا کذب است https://t.me/kianmeli1

I just did 😑

جدی بکیرم دیگه قبلا از نظر منتالی از ایران مهاجرت کردم الان از نظر منتالی کلا خودمو ایرانی نمیدونم کاملا به تخمم همه‌چی

‏بابا این داره عین اخر عروسیا از هرکی تشریف اورده بود تشکر میکنه. جدی داره جمع میکنه بره 🥲😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ABBA-The Winner Takes It All (www.iMp3.cc).mp311.32 MB

کیرم تو‌ تنگه هرمز، اورانیوم، جمهوری‌اسلامی، ترامپ و جوونیم 🫶🏽

کاش توافق می‌شد ما رو هم بعلاوه اورانیوم غنی شده تحویل آمریکا می‌دادن‌. تحمل زندگی کردن کنار شما کودن‌های تنگه به کون رو نداریم.

مرحله جدید آنلاک شد، زلزله اومد😂

Repost from "ویراگو"‌
‏دست خدا عیان شد ‏خامنه‌ای کس ننه‌ات

الان اونایی که عکس خودشونو میذارن (خودمم گذاشتم) حسم بهشون دو دستس، اونایی که ۶۰ روزه تمام کمتر و بیشتر فقط محتوای مربوطه گذاشتن، و الان عکس خودشونو میذارن قربونشونم میرم میگم دلم برا ریخت ماهت تنگ شده ولی اون مادرجنده‌های که تا الان تو کون خر بودن و شروع کردن عکسای کیریشونو دارن میذارن کیرم تو کس ننشون دوبار🙏🏼

حالا اگه ما طرفدار ج‌ا بودیم همون روز اول جنگ، سقوط میکرد

من ۴۰۴ قرار گذاشتم ۴۰۵ سیگارو بذارم کنار، الان دارم تریاکو شروع میکنم

گلایه یه شهروند از قیمت‌ها تو شبکه ایران اینترنشنال: "عرق سگی یک ونیم لیتری قبلا ۴۰۰ هزار تومن بود حالا یک لیتر شده 1 میلیون
گلایه یه شهروند از قیمت‌ها تو شبکه ایران اینترنشنال: "عرق سگی یک ونیم لیتری قبلا ۴۰۰ هزار تومن بود حالا یک لیتر شده 1 میلیون و ۳۰۰ هزار تومن" @withyashar