uz
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Kanalga Telegram’da o‘tish

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Ko'proq ko'rsatish
2 691
Obunachilar
-524 soatlar
+27 kunlar
+2030 kunlar
Postlar arxiv
photo content

قیمتا جوریه که یا پولت نمیرسه چیزی که میخوای رو بخری یا اگه هم برسه، دلت نمیاد اون همه پولو خرجش کنی...

بزن کسکش تهران داره میترکه، مردم برگردن شهراشون، بقیم برن شمالو شلوغ کن، دلم تنگ شده ازینور تهران تا اونورشو تو ۱۵ دقیقه طی کنم 🦦

یکی نوشته بود اونقدر قهوه گرونه که نمیشه یه کافه رفت. طرف تو جوابش نوشته بود حالا یه کافه نری که نمیمیری! یکی دیگه نوشته بود نمیتونم آهنگامو تو اسپاتیفای گوش کنم. طرف تو جوابش نوشته بود حالا دوتا آهنگ گوش ندی که نمیمیری! اون یکی نوشته بود شبا نمیتونیم بخاطر عرعریا بریم دور دور. تو جوابش یکی نوشته بود حالا شبا بیرون نری که نمیمیری! چرا، میمیریم! زندگی مجموعه ای از کارهای کوچیک کوچیکه که در طول شبانه روز انجام میدیم. قهوه خوردن، یوتیوب دیدن، موزیک گوش دادن، رستوران و کافه رفتن، دور دور کردن، دورهمی داشتن، چرت و پرت خریدن و ... وقتی هیچکدوم اینا رو نتونی انجام بدی یعنی اصلا زندگی نمیکنی! همینا زندگی رو معنا میده و بدون اینا یعنی مرگ... بفهم اینو!

‏دیگه بزرگ شدی عزیزم؛ نمی‌شه فرار کنی. باید از پس غم‌ها، دلتنگی‌ها، تصمیم‌های سخت و طوفان احساسات متناقض تنهایی بربیای. اگر شانس بیاری، بتونی دو کلام در موردشون با کسی حرف بزنی، اما بارش رو در نهایت خودت به دوش می‌کشی، تنهای تنها.

بمونم خونه overthink ميكنم، برم بيرون overpay.

‏هاح چه هوایی، چه صبح قشنگی، آدم دلش میخواد پنجره رو باز کنه بپره پایین

Repost from N/a
باور کنید وضعیت روحیم انقدر تخمیه که دوست دارم هفت شبانه روز نان استاپ گریه کنم،نه غذا بخورم،نه بخوابم،نه با کسی حرف بزنم فقط گریه.

‏زندگی به عنوان انسان خیلی فرسایشی شده کاش یه دسته پنج تایی باگت بودم دم یه سوپری.

چون دختر خوبی بودم 🦦🙏🏼
چون دختر خوبی بودم 🦦🙏🏼

‏بازو یا قد؟ ‏تخم عزیزم ، خایه ، جسارت ،امنیت ، آرامش ، عرضه

😭😭😭😭
😭😭😭😭

دلم یه جنگنده می‌خواد. با چند نفر تسویه حساب می‌کردم.

Repost from LOL
ما حتی جهان سوم هم نیستیم ‏از این جهانای موازی ایم که تو "ریک اند مورتی" واردش میشدن، باید خودشونو نجات میدادن و فرار میکردن.

کاش در پاسخ به زلزله به امارات حمله میکردیم

الان تو تهران آدم نمیدونه شیشه خونه چسب بزنه یا دنبال کانفیگ بگرده یا زیر میز بخوابه

😂😂😂😂😂😂😂

شروع عملیات طلوع گسلان در تهران.

‏زندگی تو ایران واقعا جالبه. همینجوری که نمیدونی آتش بس تموم شده یا صدای طوفانه یهو زلزله میاد که حوصلت سر نره.