pineapple ➕
رفتن به کانال در Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
نمایش بیشتر2 691
مشترکین
-524 ساعت
+27 روز
+2030 روز
آرشیو پست ها
2 691
قیمتا جوریه که یا پولت نمیرسه چیزی که میخوای رو بخری
یا اگه هم برسه، دلت نمیاد اون همه پولو خرجش کنی...
2 691
بزن کسکش تهران داره میترکه، مردم برگردن شهراشون، بقیم برن شمالو شلوغ کن، دلم تنگ شده ازینور تهران تا اونورشو تو ۱۵ دقیقه طی کنم 🦦
2 691
یکی نوشته بود اونقدر قهوه گرونه که نمیشه یه کافه رفت. طرف تو جوابش نوشته بود حالا یه کافه نری که نمیمیری! یکی دیگه نوشته بود نمیتونم آهنگامو تو اسپاتیفای گوش کنم. طرف تو جوابش نوشته بود حالا دوتا آهنگ گوش ندی که نمیمیری! اون یکی نوشته بود شبا نمیتونیم بخاطر عرعریا بریم دور دور. تو جوابش یکی نوشته بود حالا شبا بیرون نری که نمیمیری! چرا، میمیریم! زندگی مجموعه ای از کارهای کوچیک کوچیکه که در طول شبانه روز انجام میدیم. قهوه خوردن، یوتیوب دیدن، موزیک گوش دادن، رستوران و کافه رفتن، دور دور کردن، دورهمی داشتن، چرت و پرت خریدن و ... وقتی هیچکدوم اینا رو نتونی انجام بدی یعنی اصلا زندگی نمیکنی! همینا زندگی رو معنا میده و بدون اینا یعنی مرگ... بفهم اینو!
2 691
دیگه بزرگ شدی عزیزم؛ نمیشه فرار کنی. باید از پس غمها، دلتنگیها، تصمیمهای سخت و طوفان احساسات متناقض تنهایی بربیای. اگر شانس بیاری، بتونی دو کلام در موردشون با کسی حرف بزنی، اما بارش رو در نهایت خودت به دوش میکشی، تنهای تنها.
2 691
Repost from N/a
باور کنید وضعیت روحیم انقدر تخمیه که دوست دارم هفت شبانه روز نان استاپ گریه کنم،نه غذا بخورم،نه بخوابم،نه با کسی حرف بزنم فقط گریه.
2 691
Repost from LOL
ما حتی جهان سوم هم نیستیم
از این جهانای موازی ایم که تو "ریک اند مورتی" واردش میشدن، باید خودشونو نجات میدادن و فرار میکردن.
2 691
الان تو تهران آدم نمیدونه
شیشه خونه چسب بزنه یا دنبال کانفیگ بگرده یا زیر میز بخوابه
2 691
زندگی تو ایران واقعا جالبه. همینجوری که نمیدونی آتش بس تموم شده یا صدای طوفانه یهو زلزله میاد که حوصلت سر نره.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
