uz
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Kanalga Telegram’da o‘tish

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Ko'proq ko'rsatish
207
Obunachilar
+124 soatlar
+27 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
بعد الان این ترم باید اندیشه دو بردارم و ننوشته جلوش اختیاری بعد پیشنیازشم اندیشه یکه طبیعتا الان باید جفتشو بردارم؟ 😭

من ترم یک اندیشه اسلامی ۱ میتونستم بردارم (جلوش نوشته اختیاری) بعد خب برام برداتشه بود یارو (ترم خودشون انتخاب واحد میکنن دیگه)

بچها یک سوال

چرا خیلی تغییر کرده ولی این قسمتش همون شکلیه

همین الان اپدیتش کردم، نکردی هنوز؟

خیلی

اره

دقیقا من هم متنفرم ازش الان خیلی زشته

برای من هنوز این شکلیه

تو خیلی وقته اپدیت نکردی

اهاااااا

واسه آیفون انگار بیشتر تغییر کرده

این شکلی بود

چرا همه انقدر مینالن من دوسش دارم

بذار ببینم اسکرین دارم

وااای چقدر تو مخ شده

بعد این قابلیت سرچ پایین 😭

وای حافظهم اه

چه شکلی بود یادم نیست😭😭😭