shooting st⋆r 🏳️🌈
الذهاب إلى القناة على Telegram
⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032
إظهار المزيد207
المشتركون
+124 ساعات
+27 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
بعد الان این ترم باید اندیشه دو بردارم و ننوشته جلوش اختیاری
بعد پیشنیازشم اندیشه یکه طبیعتا
الان باید جفتشو بردارم؟ 😭
من ترم یک اندیشه اسلامی ۱ میتونستم بردارم (جلوش نوشته اختیاری) بعد خب برام برداتشه بود یارو (ترم خودشون انتخاب واحد میکنن دیگه)
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
