shooting st⋆r 🏳️🌈
Kanalga Telegram’da o‘tish
⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032
Ko'proq ko'rsatish205
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-430 kunlar
Postlar arxiv
Repost from Pop Access
صفحه ایکس هواداران سعید جلیلی: خیلی بی پرده مینویسم اگر تمام اینا دستورات رهبری هستن لطفاً رهبری یک ویس ، ویدیو ضبط کنن و دستوراتشون رو مستقیم ابلاغ کنند! اینطوری ما هم میفهمیم جریان چیه و اطاعت میکنیم! اگر این اتفاق نیوفته صد در صد فتنه مسئولین اتفاق افتاده و تمام بیانیه ها رو شخص کودتاگر مینویسد!
༊ #News
⌬ @PopAccess
Repost from › 𝖧𝖤𝖱 🇺🇦 | WomanLifeFreedom
جواب شخص من «بله» است. من هنوزم از این جنگ حمایت میکنم. برای من هیچی با ارزشتر از جان مردم ایران نیست. حقیقتا هیچ راه دیگهای برای آزادی مردم نمیبینم. من تمام تلاش این مردم رو برای به دست اوردن آزادی دیدم، و دیدم اوباش جمهوری اسلامی چطوری تو دو شب، بیش از ۴۰ هزار نفر رو قتلعام کرد. من هم خوب میدونم احتمال اینکه هرکدوممون توسط بمبهای اسرائیل و آمریکا کشته بشیم یا خونهمون خراب بشه وجود داره. من هم خوب میدونم اگه نابودی ج.ا برای آمریکا و اسرائیل سودی نداشت، این جنگ اتفاق نمیافتاد. ولی آیا تعداد کشتهشدگان غیرنظامی این جنگ قابل مقایسه با دیماه هست؟ هرگز. و از طرفی مطمئنم بعد دی ماه، مردم ایران دیگه قرار نیست سکوت کنند. حتی فاصله بین دیماه و جنگ هم مردم بازم کف خیابون بودن، دانشگاهها شلوغ شده بود، اعدام و بازداشتی داشتیم. هنوزم اعدام و بازداشتی داریم و تنها چیزی که باعث کمتر شدن اعتراضات شده، این جنگ هست. و من با توجه از شناختی که از این تروریستها دارم، خوب میدونم اگه پهپادها و بمبهای جمهوری اسلامی درگیر این جنگ نمیشد، بیشک رو سر مردمی خالی میشد که اعتراضاتشون شدیدتر شده بود. پس بله، من ازین جنگ حمایت میکنم، تا زمانی که جمهوری اسلامی اونقدری ضعیف بشه که هیچوقت شاهد دیماه دیگهای نباشیم. و هیچوقت صبحها با خبر اعدام بیدار نشیم.
Repost from اقوال الانعام
کسی که میگه بهتره شهر توسط طالبان اداره بشه تا اینکه با خاک یکسان بشه، دنبال حفاظت از شهر نیست. دنبال حفاظت از طالبانه. چون طالبان یه کاری خواهد کرد که بهرحال نشه تو اون شهر زندگی کرد. کسی که قسمت انسانی تمدن رو نادیده میگیره تا قسمت بتنی تمدن رو حفظ کنه، همدست خرابکنندههای تمدنه.
I'm just a doomed person living in my doomed country reading my doomed yaoi and doomed yuri.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
