ch
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

前往频道在 Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

显示更多
205
订阅者
无数据24 小时
-17
-430
帖子存档
فرام از سی فروردین پخش میشه هیچوقت خودتون رو نکشید

😂😂😂😂😂😂

Repost from Pop Access
صفحه ایکس هواداران سعید جلیلی: خیلی بی پرده می‌نویسم اگر تمام اینا دستورات رهبری هستن لطفاً رهبری یک ویس ، ویدیو ضبط کنن و دستوراتشون رو مستقیم ابلاغ کنند! اینطوری ما هم میفهمیم جریان چیه و اطاعت می‌کنیم! اگر این اتفاق نیوفته صد در صد فتنه مسئولین اتفاق افتاده و تمام بیانیه ها رو شخص کودتاگر مینویسد! ༊ #News@PopAccess

جواب شخص من «بله» است. من هنوزم از این جنگ حمایت میکنم‌. برای من هیچی با ارزش‌تر از جان مردم ایران نیست. حقیقتا هیچ راه دیگه‌ای برای آزادی مردم نمیبینم. من تمام تلاش این مردم رو برای به دست اوردن آزادی دیدم، و دیدم اوباش جمهوری اسلامی چطوری تو دو شب، بیش از ۴۰ هزار نفر رو قتل‌عام کرد. من هم خوب میدونم احتمال اینکه هرکدوممون توسط بمب‌های اسرائیل و آمریکا کشته بشیم یا خونه‌مون خراب بشه وجود داره. من هم خوب میدونم اگه نابودی ج.ا برای آمریکا و اسرائیل سودی نداشت، این جنگ اتفاق نمی‌افتاد. ولی آیا تعداد کشته‌شدگان غیرنظامی این جنگ قابل مقایسه با دی‌ماه هست؟ هرگز. و از طرفی مطمئنم بعد دی ماه، مردم ایران دیگه قرار نیست سکوت کنند. حتی فاصله بین دی‌ماه و جنگ هم مردم بازم کف خیابون بودن، دانشگاه‌ها شلوغ شده بود، اعدام و بازداشتی داشتیم. هنوزم اعدام و بازداشتی داریم و تنها چیزی که باعث کمتر شدن اعتراضات شده، این جنگ هست. و من با توجه از شناختی که از این تروریست‌ها دارم، خوب می‌دونم اگه پهپادها و بمب‌های جمهوری اسلامی درگیر این جنگ نمیشد، بی‌شک رو سر مردمی خالی میشد که اعتراضاتشون شدیدتر شده بود. پس بله، من ازین جنگ حمایت میکنم، تا زمانی که جمهوری اسلامی اونقدری ضعیف بشه که هیچوقت شاهد دی‌ماه دیگه‌ای نباشیم. و هیچوقت صبح‌ها با خبر اعدام بیدار نشیم.

کیو این چنله زو؟

هیچی تاحالا کسیو ندیدم دنبالش کنه از اطرافیانم

Bro took the Eric pill??

کسی که میگه بهتره شهر توسط طالبان اداره بشه تا اینکه با خاک یکسان بشه، دنبال حفاظت از شهر نیست. دنبال حفاظت از طالبانه. چون طالبان یه کاری خواهد کرد که بهرحال نشه تو اون شهر زندگی کرد. کسی که قسمت انسانی تمدن رو نادیده می‌گیره تا قسمت بتنی تمدن رو‌ حفظ کنه، همدست خراب‌کننده‌های تمدنه.

نتو وصل کنید لااقل بی‌پدرا

خدایا الهی بمیرم

آتش بس شد 😀😍🤣😂😂😍😍😝😂🤣😂😂😂😍😜😝😛

کس گفتم الان یکم شاشیدم تو خودم رفتم توییتر چیزارو خوندم 😭

نمیدونم شاید خیلی سوسایدالم

تهش قراره بمیرم خب چکار کنم دیگه

Not to be that person but

من خیلی چیز نیستم برای امشب نمیدونم چرا

I'm just a doomed person living in my doomed country reading my doomed yaoi and doomed yuri.

کی با نود کانفیگ گرفته؟ چرا از من همش پونصد ششصد اینا گرفتن؟؟