رسائـــلي
Kanalga Telegram’da o‘tish
1 400
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-67 kunlar
-1630 kunlar
Postlar arxiv
1 399
لا نظيرٌ لها في الحُسنِ مَليحتي تُغري القَمَرَ مِنْ حُسنِ مَحياها
كأنها ضوءٌ يُنيرُ عُتمتي وتزهُرُ الصحراء بِمَحظِ رؤياها
وفي عينِها تَسكُنُ لمعًة تُسحِرَني وكأن طول الليلِ أحزنها وأبكاها
وإن قابلتُ وجهِهَا لانت شدتي وكأن قَلبي لَم يعُد يَقواها
فلا نظيرٌ لها بِالحُسنِ جَميلتي وبِها وبِحُسنِها بغدادُ تَتباها
عراقيةُ العَينينِ هيَ جَميلتي تُخجِلُ الليلِ اذا الليلِ يَغشاها
1 399
طب لو هما مش من نصيبنا ،
بنقابلهم ليه ؟
بنقابلهم عشان نعرف إن مش كل الأشخاص مناسبة لينا بنقابلهم عشان لما يجي الشخص الصح والمناسب نعرف قيمته ونعرف نقدره و نتمسك بيـه بنقابلهم عشان يكونوا درس لينا ونتأكد
إن مش أي حد ينفع يدخل حياتنا كده بالساهل !
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
