رسائـــلي
Открыть в Telegram
1 400
Подписчики
Нет данных24 часа
-67 дней
-1630 день
Архив постов
1 399
لا نظيرٌ لها في الحُسنِ مَليحتي تُغري القَمَرَ مِنْ حُسنِ مَحياها
كأنها ضوءٌ يُنيرُ عُتمتي وتزهُرُ الصحراء بِمَحظِ رؤياها
وفي عينِها تَسكُنُ لمعًة تُسحِرَني وكأن طول الليلِ أحزنها وأبكاها
وإن قابلتُ وجهِهَا لانت شدتي وكأن قَلبي لَم يعُد يَقواها
فلا نظيرٌ لها بِالحُسنِ جَميلتي وبِها وبِحُسنِها بغدادُ تَتباها
عراقيةُ العَينينِ هيَ جَميلتي تُخجِلُ الليلِ اذا الليلِ يَغشاها
1 399
طب لو هما مش من نصيبنا ،
بنقابلهم ليه ؟
بنقابلهم عشان نعرف إن مش كل الأشخاص مناسبة لينا بنقابلهم عشان لما يجي الشخص الصح والمناسب نعرف قيمته ونعرف نقدره و نتمسك بيـه بنقابلهم عشان يكونوا درس لينا ونتأكد
إن مش أي حد ينفع يدخل حياتنا كده بالساهل !
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
