تمام ناتمام من
Kanalga Telegram’da o‘tish
تمام ناتمام من با تو تمام میشود .. دلچینِ کوتاهی از شعرو موسیقی.
Ko'proq ko'rsatish2 521
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+77 kunlar
+4930 kunlar
Postlar arxiv
2 522
عاشق دریایم
مثل تو عزیز مهربونم
گاهی مثل تو دیوانه
گاهی مهاجر و مسافر
گاهی مثل تو بیقرار
گاهی مثل تو خشمگین
گاهی مثل تو صبور و شکیبا
عاشق دریایم
عاشق آسمانم
زیرا که مثل تو بخشنده است
پوشیده از ستارگان
و سرشار از سرور و شادی
رفیق و بیگانه
زیرا که مثل تو دور
و گاهی مثل تو نزدیک
با چشمانی آهنگین
عاشق آسمانم
عاشق جاده ام
برای دیدارهایمان
شادیها و رنجهایمان
یارانمان، جوانیمان
اشکهایمان که خندیدند
شمعهایمان که گریستند
و رفاقتهایی را که از دست دادیم
عاشق جاده ام...
عاشق دریایم
عاشق آسمان
عاشق جادهها
زیرا که آنها زندگی هستند
و تو محبوبم
تو همهی این زندگی هستی ..
نجاة الصغیرة
ترجمه طاهره زاج
2 522
افکار میآیند و میروند،
احساسات میآیند و میروند،
ببین آن چیست که باقی میماند ..
رامانا ماهارشی
2 522
کدام یک بهتر است:
اینکه مدتى یک چیز خوب داشته باشى و بعد از دستش بدهى، یا اینکه هرگز چیز خوبى نداشته باشی؟
احتمال عشق در نگاه اول
جنیفر اى اسمیت
2 522
تو بسیار خوبی و این همه خوبی مرا غمگین میکند ..
آرتور شنیتسلر
📷The Godfather (1972)
2 522
این یکی از زیباترین آموزههای گنوستیک هست
در متنی به نام انجیل توما آمده است:
اگر آنچه در درون توست آشکار شود، نجاتت خواهد داد .. و اگر آنچه در درون توست آشکار نشود، همان تو را نابود خواهد کرد ..
2 522
Repost from [ روزمرگی ممهلکت ]
یک مشاور خانواده: اگه میخواید بدونید دوست دختر یا دوست پسرتون بعد از ازدواج رفتارش با شما چه شکلی میشه؛ رفتار حال حاضرشو با خانوادش ببینید. به همین سادگی
البته تو بعضی مواقع صدق نمیکنه از نظر خودم@MamelekatDaily
2 522
زندگی هدیه عجیبی است.
اول آدم بیش از اندازه قدر این هدیه را میداند.
خیال میکند زندگی جاوید نصیبش شده.
بعد این هدیه دلش را میزند.
خیال میکند خراب است.
کوتاه است.
هزار عیب رویش میگذارد
به طوری که میشود گفت حاضر است دورش اندازد.
ولی عاقبت میفهمد که زندگی هدیه نبوده.
گنج بزرگی بوده که به آدم وام دادهاند.
آن وقت سعی میکند کاری کند که سزاوار آن باشد.
آدم هر چه پیرتر میشود
باید ذوق بیشتری برای شناختن قدر زندگی نشان دهد.
آدم باید قریحه ظریفی پیدا کند.
آدم باید هنرمند شود.
در ده سالگی یا بیست سالگی
هر احمقی از زندگی لذت میبرد.
اما در صد سالگی،
وقتی آدم دیگر رمق جنبیدن ندارد
باید مغزش را به کار بیندازد
تا از زندگی کیف کند ..
اُسکار و بانوی گلیپوش
اریکامانوئل اشمیت
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
