ch
Feedback
تمام ناتمام من

تمام ناتمام من

前往频道在 Telegram

تمام ناتمام من با تو تمام می‌شود .. دل‌چینِ کوتاهی از شعرو موسیقی.

显示更多
2 521
订阅者
无数据24 小时
+77
+4930
帖子存档
عاشق دریایم مثل تو عزیز مهربونم گاهی مثل تو دیوانه گاهی مهاجر و مسافر گاهی مثل تو بی‌قرار گاهی مثل تو خشمگین گاهی مثل تو صبور و شکیبا عاشق دریایم عاشق آسمانم زیرا که مثل تو بخشنده است پوشیده از ستارگان و سرشار از سرور و شادی رفیق و بیگانه زیرا که مثل تو دور و گاهی مثل تو نزدیک با چشمانی آهنگین عاشق آسمانم عاشق جاده ام برای دیدارهایمان شادیها و رنجهایمان یارانمان، جوانی‌مان اشک‌هایمان که خندیدند شمع‌هایمان که گریستند و رفاقت‌هایی را که از دست دادیم عاشق جاده ام... عاشق دریایم عاشق آسمان عاشق جاده‌ها زیرا که آنها زندگی هستند و تو محبوبم تو همه‌ی این زندگی هستی .. نجاة الصغیرة ترجمه طاهره زاج

برای قلبِ نا آرامم ..

تکنوازی تار علی اصغر عربشاهی: هنری فوق‌العاده زیبا و روح‌نواز ✨ 🗣@karzanNegah

پرسپولیس تو تورنومنت ۳ جانبه سوم شد.

افکار می‌آیند و می‌روند، احساسات می‌آیند و می‌روند، ببین آن چیست که باقی می‌ماند .. رامانا ماهارشی

语音消息07:09

کدام یک بهتر است: اینکه مدتى یک چیز خوب داشته باشى و بعد از دستش بدهى، یا اینکه هرگز چیز خوبى نداشته باشی؟ احتمال عشق در نگاه اول جنیفر اى اسمیت

photo content

دل آرام نمی‌گیرد .. موسیقی لرستان

دل آرام نمی‌گیرد ..

تو بسیار خوبی و این همه خوبی مرا غمگین می‌کند .. آرتور شنیتسلر 📷The Godfather (1972)
تو بسیار خوبی و این همه خوبی مرا غمگین می‌کند .. آرتور شنیتسلر 📷The Godfather (1972)

این یکی از زیباترین آموزه‌های گنوستیک هست در متنی به نام انجیل توما آمده است: اگر آنچه در درون توست آشکار شود، نجاتت خواهد دا
این یکی از زیباترین آموزه‌های گنوستیک هست در متنی به نام انجیل توما آمده است:
اگر آنچه در درون توست آشکار شود، نجاتت خواهد داد .. و اگر آنچه در درون توست آشکار نشود، همان تو را نابود خواهد کرد ..

این باورِ عمیق بنده است ..

یک مشاور خانواده: اگه میخواید بدونید دوست دختر یا دوست پسرتون بعد از ازدواج رفتارش با شما چه شکلی میشه؛ رفتار حال حاضرشو با خانوادش ببینید. به همین سادگی
البته تو بعضی مواقع صدق نمیکنه از نظر خودم
@MamelekatDaily

این باورِ عمیق بنده است ..

خرداد رفت سپاس برای بودنش ..

تابستان است‌..

‍ ‍ ‍ زندگی هدیه عجیبی است. اول آدم بیش از اندازه قدر این هدیه را می‌داند. خیال می‌کند زندگی جاوید نصیبش شده. بعد این هدیه دلش را می‌زند. خیال می‌کند خراب است. کوتاه است. هزار عیب رویش می‌گذارد به طوری که می‌شود گفت حاضر است دورش اندازد. ولی عاقبت می‌فهمد که زندگی هدیه نبوده. گنج بزرگی بوده که به آدم وام داده‌اند. آن وقت سعی می‌کند کاری کند که سزاوار آن باشد. آدم هر چه پیر‌تر می‌شود باید ذوق بیشتری برای شناختن قدر زندگی نشان دهد. آدم باید قریحه ظریفی پیدا کند. آدم باید هنرمند شود. در ده سالگی یا بیست سالگی هر احمقی از زندگی لذت می‌برد. اما در صد سالگی، وقتی آدم دیگر رمق جنبیدن ندارد باید مغزش را به کار بیندازد تا از زندگی کیف کند .. ‏اُسکار و بانوی گلی‌‌پوش اریک‌امانوئل اشمیت

语音消息01:33