uz
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Kanalga Telegram’da o‘tish

In blockchain we trust.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Crypto trading w/Amir analitikasi

Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 14 820 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 7 605-o'rinni va Eron mintaqasida 21 973-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 14 820 obunachiga ega bo‘ldi.

22 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 21 ga, so‘nggi 24 soatda esa 41 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 44.02% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 29.35% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 6 528 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 353 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 94 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
In blockchain we trust.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 23 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

14 820
Obunachilar
+4124 soatlar
+137 kunlar
+2130 kunlar
Postlar arxiv
آخرین آپدیت: لینک قبلی ظاهرا اسکم نبود اما ارزش زیادی هم نداشت. کلیم اصلی تاخیر خورد. https://twitter.com/aishiba_arb/status/1649080674995912712?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

برید خودتون بگردید پیدا کنید لینکش رو.

اینم ایردراپ دنباله‌دار بعدی برای اونایی که ایردراپ آربیتروم رو گرفتن #AiShib از لینک پایین میتونید کلیم کنید. 💰 Link اگر استراتژی توزیعش مثل aiDoge باشه هر چه زودتر کلیم کنید توکن بیشتری گیرتون میاد. منتظر میمونیم با توجه به وضعیت شتکوینی این روزهای بازار ببینیم کجا لیست میشه😄 ⚠️با بچه های توییتر چک کردیم. معتبرترین لینک همینه. Mexc هم لیست شده @amircryptothoughts

بچه ها من هنوز هم بنظرم همون لینک بنظرم معتبره ولی چون بعضی‌ها به اسکم بودنش شک داشتند پاک کردم تا عده بیشتری از بچه ها تاییدش کنن. اگر هم کلیم کردید فعلا معامله اش نکنید تا وضعیت بهتر مشخص شه.

اینم ایردراپ دنباله‌دار بعدی برای اونایی که ایردراپ آربیتروم رو گرفتن $AiShib از لینک پایین میتونید کلیم کنید. 💰 Link اگر استراتژی توزیعش مثل aiDoge باشه هر چه زودتر کلیم کنید توکن بیشتری گیرتون میاد. منتظر میمونیم با توجه به وضعیت شتکوینی این روزهای بازار ببینیم کجا لیست میشه😄 @amircryptothoughts

اصلاح امروز ما رو تقریبا به ناحیه حمایتی سبز اول رسوند. ببینیم واکنش چه خواهد بود. همونطور که قبلا گفتم فکر نمیکنم موج صعودی روی ۳۱ تموم شه. تحلیلم برای انتظار اعداد بالاتر هنوز نقض نشده…

بالاخره کمی اصلاح از بازار!

من میگم موقع شت خریدن مراقب جیبتون باشید(نه اینکه نخرید. صرفا استراتژی مناسب برای ورود و خروج داشته باشید)بعضیا عصبی میشن فحش میدن توی کامنتا اصلا به ما چه. برید تا خرخره شتکوین بخرید! فقط یادتون باشه همه براتون داستان اونی رو تعریف میکنند که شیبا و دوج توی کف خرید و پولش ۱۰۰ برابر شد. کسی داستان اونایی که نزدیک به سقف خریدن و پولشون یک بیستم و یک پنجاهم شد رو براتون تعریف نمیکنه!

یکم مراقب باشید روی شتکوینها(مخصوصا روی آربیتروم) بعد از اومدن AiDoge حجم شتکوینهایی که پروموت میشه خیلی زیاد شده. مراقب جیبتون باشید! شت کوین اسمش روش هست. تضمینی نیست پولی رو که میزارید، بتونید حتی خودش رو برداشت کنید چون براحتی میتونه راگ پول بشه یا کلا کانترکتش رو تغییر بدن! اگر سودی گرفتید توصیه میکنم در اولین فرصت ممکن که سودش راضیتون کرد، ازش خارجش کنید.

با لایحه جدید کنگره امریکا، در صورت تصویب، احتمال برکناری گری گنسلر از ریاست sec وجود داره. ا Sec یکی از نهادهایی هست که این یکی دوسال زیادی به دنیای کرپتو گیر میداد و شاخ و برگش رو می‌چید. بنظر من اخراجش از دنیای ریاست اقتصادی، فاند مثبت برای کریپتو محسوب میشه! https://twitter.com/watcherguru/status/1648387358696284167?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

اگر ایردراپ آربیتروم رو گرفتید، برید لینک پایین شت کوین آربیترومی AiDoge رو هم کلیم کنید😁 از دیشب تا حالا قیمتش ۲برابر شده! لینک

#BTC آپدیت بیتکوین @amircryptothoughts
#BTC آپدیت بیتکوین @amircryptothoughts

#Dtravel اینو یکی از بچه ها چند روز پیش توی چت کانال معرفی کرد و با هم تحلیلش کردیم. تا الان 23% رشد داشته. با توجه به فاندای
#Dtravel اینو یکی از بچه ها چند روز پیش توی چت کانال معرفی کرد و با هم تحلیلش کردیم. تا الان 23% رشد داشته. با توجه به فاندای جالبی که داره. فعلا نگهش میداریم! 😎

photo content

#Dtravel اینو یکی از بچه ها توی چت کانال معرفی کرد و تحلیلش کردیم. تا الان 22% بالا رفته. در موردش خوندم و فاندای جالبی داره. فعلا نگهش میداریم!😎

🕯

این رنج زدن بیتکوین که این روزا میبینیم در این محدوده ها خوبه خیلی خوبه! باعث میشه آلتکوینا بتونن بهتر عقب موندگی خودشون از مارکت رو جبران کنند. دامیننس هم که در بهترین حالت خودش به سر میبره :) 🕯 @amircryptothoughts

#LINK ⚠️DYOR @amircryptothoughts
#LINK ⚠️DYOR @amircryptothoughts

#ZZ ⚠️DYOR @amircryptothoughts
#ZZ ⚠️DYOR @amircryptothoughts

#FET ⚠️DYOR @amircryptothoughts
#FET ⚠️DYOR @amircryptothoughts