es
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Ir al canal en Telegram

In blockchain we trust.

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Crypto trading w/Amir

El canal Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 14 810 suscriptores, ocupando la posición 7 605 en la categoría Criptomonedas y el puesto 21 973 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 14 810 suscriptores.

Según los últimos datos del 23 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 3, y en las últimas 24 horas de -19, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 44.61%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 26.20% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 6 607 visualizaciones. En el primer día suele acumular 3 880 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 94.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
In blockchain we trust.

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 24 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

14 810
Suscriptores
-1924 horas
+37 días
+330 días
Archivo de publicaciones
آخرین آپدیت: لینک قبلی ظاهرا اسکم نبود اما ارزش زیادی هم نداشت. کلیم اصلی تاخیر خورد. https://twitter.com/aishiba_arb/status/1649080674995912712?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

برید خودتون بگردید پیدا کنید لینکش رو.

اینم ایردراپ دنباله‌دار بعدی برای اونایی که ایردراپ آربیتروم رو گرفتن #AiShib از لینک پایین میتونید کلیم کنید. 💰 Link اگر استراتژی توزیعش مثل aiDoge باشه هر چه زودتر کلیم کنید توکن بیشتری گیرتون میاد. منتظر میمونیم با توجه به وضعیت شتکوینی این روزهای بازار ببینیم کجا لیست میشه😄 ⚠️با بچه های توییتر چک کردیم. معتبرترین لینک همینه. Mexc هم لیست شده @amircryptothoughts

بچه ها من هنوز هم بنظرم همون لینک بنظرم معتبره ولی چون بعضی‌ها به اسکم بودنش شک داشتند پاک کردم تا عده بیشتری از بچه ها تاییدش کنن. اگر هم کلیم کردید فعلا معامله اش نکنید تا وضعیت بهتر مشخص شه.

اینم ایردراپ دنباله‌دار بعدی برای اونایی که ایردراپ آربیتروم رو گرفتن $AiShib از لینک پایین میتونید کلیم کنید. 💰 Link اگر استراتژی توزیعش مثل aiDoge باشه هر چه زودتر کلیم کنید توکن بیشتری گیرتون میاد. منتظر میمونیم با توجه به وضعیت شتکوینی این روزهای بازار ببینیم کجا لیست میشه😄 @amircryptothoughts

اصلاح امروز ما رو تقریبا به ناحیه حمایتی سبز اول رسوند. ببینیم واکنش چه خواهد بود. همونطور که قبلا گفتم فکر نمیکنم موج صعودی روی ۳۱ تموم شه. تحلیلم برای انتظار اعداد بالاتر هنوز نقض نشده…

بالاخره کمی اصلاح از بازار!

من میگم موقع شت خریدن مراقب جیبتون باشید(نه اینکه نخرید. صرفا استراتژی مناسب برای ورود و خروج داشته باشید)بعضیا عصبی میشن فحش میدن توی کامنتا اصلا به ما چه. برید تا خرخره شتکوین بخرید! فقط یادتون باشه همه براتون داستان اونی رو تعریف میکنند که شیبا و دوج توی کف خرید و پولش ۱۰۰ برابر شد. کسی داستان اونایی که نزدیک به سقف خریدن و پولشون یک بیستم و یک پنجاهم شد رو براتون تعریف نمیکنه!

یکم مراقب باشید روی شتکوینها(مخصوصا روی آربیتروم) بعد از اومدن AiDoge حجم شتکوینهایی که پروموت میشه خیلی زیاد شده. مراقب جیبتون باشید! شت کوین اسمش روش هست. تضمینی نیست پولی رو که میزارید، بتونید حتی خودش رو برداشت کنید چون براحتی میتونه راگ پول بشه یا کلا کانترکتش رو تغییر بدن! اگر سودی گرفتید توصیه میکنم در اولین فرصت ممکن که سودش راضیتون کرد، ازش خارجش کنید.

با لایحه جدید کنگره امریکا، در صورت تصویب، احتمال برکناری گری گنسلر از ریاست sec وجود داره. ا Sec یکی از نهادهایی هست که این یکی دوسال زیادی به دنیای کرپتو گیر میداد و شاخ و برگش رو می‌چید. بنظر من اخراجش از دنیای ریاست اقتصادی، فاند مثبت برای کریپتو محسوب میشه! https://twitter.com/watcherguru/status/1648387358696284167?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

اگر ایردراپ آربیتروم رو گرفتید، برید لینک پایین شت کوین آربیترومی AiDoge رو هم کلیم کنید😁 از دیشب تا حالا قیمتش ۲برابر شده! لینک

#BTC آپدیت بیتکوین @amircryptothoughts
#BTC آپدیت بیتکوین @amircryptothoughts

#Dtravel اینو یکی از بچه ها چند روز پیش توی چت کانال معرفی کرد و با هم تحلیلش کردیم. تا الان 23% رشد داشته. با توجه به فاندای
#Dtravel اینو یکی از بچه ها چند روز پیش توی چت کانال معرفی کرد و با هم تحلیلش کردیم. تا الان 23% رشد داشته. با توجه به فاندای جالبی که داره. فعلا نگهش میداریم! 😎

photo content

#Dtravel اینو یکی از بچه ها توی چت کانال معرفی کرد و تحلیلش کردیم. تا الان 22% بالا رفته. در موردش خوندم و فاندای جالبی داره. فعلا نگهش میداریم!😎

🕯

این رنج زدن بیتکوین که این روزا میبینیم در این محدوده ها خوبه خیلی خوبه! باعث میشه آلتکوینا بتونن بهتر عقب موندگی خودشون از مارکت رو جبران کنند. دامیننس هم که در بهترین حالت خودش به سر میبره :) 🕯 @amircryptothoughts

#LINK ⚠️DYOR @amircryptothoughts
#LINK ⚠️DYOR @amircryptothoughts

#ZZ ⚠️DYOR @amircryptothoughts
#ZZ ⚠️DYOR @amircryptothoughts

#FET ⚠️DYOR @amircryptothoughts
#FET ⚠️DYOR @amircryptothoughts