uz
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Kanalga Telegram’da o‘tish

In blockchain we trust.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Crypto trading w/Amir analitikasi

Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 14 842 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 7 552-o'rinni va Eron mintaqasida 21 841-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 14 842 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 63 ga, so‘nggi 24 soatda esa 13 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 45.95% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 28.91% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 6 820 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 291 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 92 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
In blockchain we trust.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

14 842
Obunachilar
+1324 soatlar
+497 kunlar
+6330 kunlar
Postlar arxiv

‏هر چیزی رو به موقعش دریابید و سراغش برید ‏اگه خیلی زود وارد بشید،پول تو جوب ریختنه و سودی نداره براتون و گاهاً مجبور می‌شید به هولد کردن… ‏اگه خیلی دیر وارد بشید،میشید اگزیت لیکوییدیتی و تارگت سود گرفتن دیگران و ضرر کردن خودتون! ‏⁧ #ایردراپ⁩ ‏⁧ #موج‌صعودی⁩ ‏⁧ #آلتسیزن⁩ ‏⁧ #شت‌کوین⁩ ‏⁦ #NFT⁩ ‏⁦ #DeFi @amircryptothoughts

‏دیدگاهی که جیان کارلو در توییت پایین در موردش صحبت میکنه خیلی مهمه. ‏فاز بعدی و شاخه تکاملی جدید در Utility و کاربرد پذیری NFTها، فراتر رفتن از مرز کالکشن ها و ایجاد اکوسیستم هاست. ‏کاری که این روزها مجموعه هایی مثل ⁦ @doodles⁩ در همکاری شاپیفای، اجماع کمپانی yuga labs با کریپتو پانک و بستر سازی ⁦ #BAYC⁩ برای ارائه توکن و بازی انجام میدند، در واقع شکل دادن بخشی از این مسیر جدید هست! ‏یک گام محکم برای هرچه بیشتر درگیر‌شدن NFTها در زندگی روزمره ما! https://twitter.com/giancarlochaux/status/1504286261028159489?s=21 @amircryptothoughts

واکنش مارکت NFT به تغییرات نرخ بهره :)

من دیدگاه خودم رو میگم: بنظر من همبستگی مارکت کریپتو در دو سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ با بازار سهام بشدت زیاد بود. تا زمانی که این همبستگی برقرار هست، از بابت اخباری مثل سیاست های انقباض پولی و افزایش نرخ بهره باید نگران بود. ولی از نظر من در آینده نزدیک مارکت کریپتو کارنسی به جایی میرسه که افزایش تقاضای انباشت و دید بلند مدت سرمایه گذارها بر این همبستگی می چربه و تسلط پیدا میکنه. زمانی که این همبستگی شکسته بشه، احتمالا شاهد رشد بازارها خواهیم بود @amircryptothoughts

این روزهای بازار رو دوست دارم رنج هدفمند و انباشتی که داره انجام میشه قابل تحسینه با اینکه احتمال دیدن سطوح پایینتر مثل ۲۷ هم وجود داره ولی مومنتوم بازار به قدر کافی از نوامبر تا مارچ نزولی بوده بنظرم شاید وقتش باشه یک صعود میان مدت رو، بعد از اتمام فاز رنج و تثبیت کف، تجربه کنیم. @amircryptothoughts

نذاشت ببینیم چی شد زرتی همشو برگشت پایین 😂 39k

BTC 41k

تونستید از RUNE سود بگیرید؟
Anonymous voting

$RUNE 🔥 #RUNEUSDT آپدیت: ✅تا اینجا و با این وضعیت نزولی بازار و دامیننس صعودی، 2x یا 100% سود بهمون داد! اونم بدون فیوچرز و
$RUNE 🔥 #RUNEUSDT آپدیت: ✅تا اینجا و با این وضعیت نزولی بازار و دامیننس صعودی، 2x یا 100% سود بهمون داد! اونم بدون فیوچرز و فقط با خرید مارکت اسپات! منتظر لانچ مین نت در همین ماه و خبرهای خوب آینده هستم! پ.ن: دوباره لازمه بگم، فومو نشید! اگر قصد خرید دارید فقط در پولبک ها! @amircryptothoughts

نکته: دیتای آنچین به تنهایی هیچ خاصیتی نداره! حتما با دیتاهای دیگه فاندامنتال و تکنیکال ترکیبش کنید تا براتون سودمند باشه... درصد تاثیر دیتای آنچین در استراتژی های تحلیلی من ۱۰ الی ۲۰ درصد هست!

این که من میبینم به هیچ عنوان نشونه بازار خرسی نیست! Link @amircryptothoughts

RUNE 6.15 +15% 🔥

تارگت من براش حداقل ٨ دلاره در صورت پایدار بودن روند صعودی! #RUNE

از زمانی که چارت رو گذاشتم یکبار تا محدوده ۶ دلار رفت و با ریزش بیت دوباره یک نوسان تا ناحیه خرید داد. امروز هم که +30% 🔥

Navaei - Jamin #music Link @amircryptothoughts