fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 842 مشترک است و جایگاه 7 552 را در دسته رمزارزها و رتبه 21 841 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 842 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 63 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 13 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 45.95% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 28.91% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 820 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 291 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 92 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 842
مشترکین
+1324 ساعت
+497 روز
+6330 روز
آرشیو پست ها

‏هر چیزی رو به موقعش دریابید و سراغش برید ‏اگه خیلی زود وارد بشید،پول تو جوب ریختنه و سودی نداره براتون و گاهاً مجبور می‌شید به هولد کردن… ‏اگه خیلی دیر وارد بشید،میشید اگزیت لیکوییدیتی و تارگت سود گرفتن دیگران و ضرر کردن خودتون! ‏⁧ #ایردراپ⁩ ‏⁧ #موج‌صعودی⁩ ‏⁧ #آلتسیزن⁩ ‏⁧ #شت‌کوین⁩ ‏⁦ #NFT⁩ ‏⁦ #DeFi @amircryptothoughts

‏دیدگاهی که جیان کارلو در توییت پایین در موردش صحبت میکنه خیلی مهمه. ‏فاز بعدی و شاخه تکاملی جدید در Utility و کاربرد پذیری NFTها، فراتر رفتن از مرز کالکشن ها و ایجاد اکوسیستم هاست. ‏کاری که این روزها مجموعه هایی مثل ⁦ @doodles⁩ در همکاری شاپیفای، اجماع کمپانی yuga labs با کریپتو پانک و بستر سازی ⁦ #BAYC⁩ برای ارائه توکن و بازی انجام میدند، در واقع شکل دادن بخشی از این مسیر جدید هست! ‏یک گام محکم برای هرچه بیشتر درگیر‌شدن NFTها در زندگی روزمره ما! https://twitter.com/giancarlochaux/status/1504286261028159489?s=21 @amircryptothoughts

واکنش مارکت NFT به تغییرات نرخ بهره :)

من دیدگاه خودم رو میگم: بنظر من همبستگی مارکت کریپتو در دو سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ با بازار سهام بشدت زیاد بود. تا زمانی که این همبستگی برقرار هست، از بابت اخباری مثل سیاست های انقباض پولی و افزایش نرخ بهره باید نگران بود. ولی از نظر من در آینده نزدیک مارکت کریپتو کارنسی به جایی میرسه که افزایش تقاضای انباشت و دید بلند مدت سرمایه گذارها بر این همبستگی می چربه و تسلط پیدا میکنه. زمانی که این همبستگی شکسته بشه، احتمالا شاهد رشد بازارها خواهیم بود @amircryptothoughts

این روزهای بازار رو دوست دارم رنج هدفمند و انباشتی که داره انجام میشه قابل تحسینه با اینکه احتمال دیدن سطوح پایینتر مثل ۲۷ هم وجود داره ولی مومنتوم بازار به قدر کافی از نوامبر تا مارچ نزولی بوده بنظرم شاید وقتش باشه یک صعود میان مدت رو، بعد از اتمام فاز رنج و تثبیت کف، تجربه کنیم. @amircryptothoughts

نذاشت ببینیم چی شد زرتی همشو برگشت پایین 😂 39k

BTC 41k

تونستید از RUNE سود بگیرید؟
Anonymous voting

$RUNE 🔥 #RUNEUSDT آپدیت: ✅تا اینجا و با این وضعیت نزولی بازار و دامیننس صعودی، 2x یا 100% سود بهمون داد! اونم بدون فیوچرز و
$RUNE 🔥 #RUNEUSDT آپدیت: ✅تا اینجا و با این وضعیت نزولی بازار و دامیننس صعودی، 2x یا 100% سود بهمون داد! اونم بدون فیوچرز و فقط با خرید مارکت اسپات! منتظر لانچ مین نت در همین ماه و خبرهای خوب آینده هستم! پ.ن: دوباره لازمه بگم، فومو نشید! اگر قصد خرید دارید فقط در پولبک ها! @amircryptothoughts

نکته: دیتای آنچین به تنهایی هیچ خاصیتی نداره! حتما با دیتاهای دیگه فاندامنتال و تکنیکال ترکیبش کنید تا براتون سودمند باشه... درصد تاثیر دیتای آنچین در استراتژی های تحلیلی من ۱۰ الی ۲۰ درصد هست!

این که من میبینم به هیچ عنوان نشونه بازار خرسی نیست! Link @amircryptothoughts

RUNE 6.15 +15% 🔥

تارگت من براش حداقل ٨ دلاره در صورت پایدار بودن روند صعودی! #RUNE

از زمانی که چارت رو گذاشتم یکبار تا محدوده ۶ دلار رفت و با ریزش بیت دوباره یک نوسان تا ناحیه خرید داد. امروز هم که +30% 🔥

Navaei - Jamin #music Link @amircryptothoughts