uz
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Kanalga Telegram’da o‘tish

In blockchain we trust.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Crypto trading w/Amir analitikasi

Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 14 816 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 7 599-o'rinni va Eron mintaqasida 21 947-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 14 816 obunachiga ega bo‘ldi.

24 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 14 ga, so‘nggi 24 soatda esa 6 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 45.32% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 28.17% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 6 715 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 173 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 95 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
In blockchain we trust.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 25 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

14 816
Obunachilar
+624 soatlar
+117 kunlar
+1430 kunlar
Postlar arxiv
خیلی جالبه یکسال پیش هرکس هرجایی از افت و ریزش مارکت صحبت می‌کرد، دیسلایک و انتقاد بود که براش کامنت میشد. الان برعکس شده کسی نمیتونه از بالا رفتن مارکت حرف بزنه 😂

بالاخره این سطح بعد از چند هفته شکسته شد. احتمالات برای تغییر روند و شروع یک رالی صعودی چندهفته‌ای بیشتر شده!

مهمترین چارتی که این روزا باید حواستون بهش باشه☝️ اگر ترند صعودی حمایتی بلند مدتی که گفتم شکسته بشه، میشه انتظار یک رالی قابل توجه و پایدار رو داشت!

در بازه های زمانی ۴ساله، معمولا ژانویه ماه خوبی برای بیتکوین بوده!
در بازه های زمانی ۴ساله، معمولا ژانویه ماه خوبی برای بیتکوین بوده!

نکته جالب: یادتونه که جرج سوروس چه زمانی اعلام کرد وارد کریپتو شده؟ ۷ اکتبر ۲۰۲۱ - زمانی که بیتکوین ۶۰ هزار دلار بود! حدودا د
نکته جالب: یادتونه که جرج سوروس چه زمانی اعلام کرد وارد کریپتو شده؟ ۷ اکتبر ۲۰۲۱ - زمانی که بیتکوین ۶۰ هزار دلار بود! حدودا در بالاترین نقطه چارت بالا! و جالبتر اینکه حدودا یکماه بعد از این خبر ATH بیتکوین دیده شد و بعد بزرگترین بیرمارکت تاریخ کریپتو شکل گرفت.(هنوز هم تهش معلوم نیست) بیاید امیدوار باشیم اون بالا پوزیشن شورت باز نکرده باشه… وگرنه تا به صفر نرسونه ول کن نیست :))

حدود ۳ ساعت دیگه کندل سالانه بیتکوین بسته میشه. یک کندل پرقدرت و فول بادی که اتفاقا کندل ضعیفتر قبل از خودش رو هم engulf کرده
حدود ۳ ساعت دیگه کندل سالانه بیتکوین بسته میشه. یک کندل پرقدرت و فول بادی که اتفاقا کندل ضعیفتر قبل از خودش رو هم engulf کرده(که در تاریخ بیتکوین سابقه نداشته) اگر نظم طبیعی و بلندمدت چرخه‌های بیتکوینی بهم بخوره، احتمالا ۲۰۲۳ اولین سالی میشه که دو کندل نزولی سالانه متوالی روی چارت خواهیم داشت. بیاید برای سال جدید امیدوار باشیم به همون چرخه های سنتی و کندل های سبز زیبا 😁

بنظرتون سال ۲۰۲۳ برای مارکت کریپتو چطور سالی خواهد بود؟!
Anonymous voting

🎄 Happy new year 2023🎄 🌟 کریسمس مبارک 🌟

مارکت کریپتو در ۲۰۲۲ :))
مارکت کریپتو در ۲۰۲۲ :))

photo content

تتر به تنهایی امروز ۴٪ افزایش قیمت داشته!! 44
تتر به تنهایی امروز ۴٪ افزایش قیمت داشته!! 44

تتر ۴۳.۴۰۰ 😐

#TOTAL چارت توتال حدود 7 ماه هست که در محدوده سقف سابق 2017 خودش متوقف شده (منطبق با فیبو 23.6%) اگه بتونه همین حمایت رو حفظ کنه و شکسته نشه، میشه انتظار تارگتهایی در محدوده 4-4.5 تریلیون دلار رو طی بولران های سالهای آینده (2023-2024) داشت! @amircryptothoughts

دیگه من چی بگم!
دیگه من چی بگم!

سابقه JPMorgan برای همه آشناست. ولی اگه یادتون نیست یک نمونه اش اینکه مدیرعاملش سال ۲۰۱۷ روی قیمت بیتکوین ۴۰۰۰ دلاری گفت کلاه
سابقه JPMorgan برای همه آشناست. ولی اگه یادتون نیست یک نمونه اش اینکه مدیرعاملش سال ۲۰۱۷ روی قیمت بیتکوین ۴۰۰۰ دلاری گفت کلاهبرداریه و سرمایه‌گذاری روش بدرد نمیخوره. در عرض ۳-۴ ماه بعدش قیمت به ۲۰ هزاردلار رسید! 😄

کم‌کم داریم به اون نقطه‌ای میرسیم که اکثریت از بازگشت مارکت و پایان فاز نزولی ناامید شدن…!

🔴استراتژیست بانک سرمایه‌گذاری جهانی جی‌پی‌مورگان می‌گوید سرمایه‌گذاران سازمانی و نهادی عملاً برای رمزارزها به‌عنوان یک کلاس
🔴استراتژیست بانک سرمایه‌گذاری جهانی جی‌پی‌مورگان می‌گوید سرمایه‌گذاران سازمانی و نهادی عملاً برای رمزارزها به‌عنوان یک کلاس دارایی ارزشی قائل نیستند. آن‌ها معتقدند ارزهای دیجیتال بیش از حد نوسان دارند و عدم وجود ارزش ذاتی باعث می‌شود که کسی روی آن‌ها سرمایه‌گذاری نکند. 🔸رئیس واحد سرمایه‌گذاری‌های سازمانی جی‌پی‌مورگان می‌گوید به‌وضوح پیداست که بیت کوین نتوانسته خود را به‌عنوان طلای دیجیتال معرفی کند و به وسیله‌ای برای ذخیره‌سازی سرمایه‌ها تبدیل شود. او ادامه می‌دهد: «اکثر سرمایه‌گذاران نهادی احتمالاً از بابت اینکه به این بازار نیامده‌اند، نفس راحت می‌کشند و شاید به این زودی‌ها هم به این سمت نیایند.» بیشتر بخوانید 👇🏻👇🏻 https://dgto.ir/2vsz #ارز_مجازی 📱@Digiato 📡

احساس میکنم فایده ای نداره قیمت دلار رو گاهی اینجا مینویسم نوسانات انقدر شدیده که اعتبار ثبات قیمت به ۲-۳ ساعت هم نمیرسه…

دلار تتر ۴۰۸۰۰