uz
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Kanalga Telegram’da o‘tish

In blockchain we trust.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Crypto trading w/Amir analitikasi

Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 14 816 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 7 599-o'rinni va Eron mintaqasida 21 947-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 14 816 obunachiga ega bo‘ldi.

24 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 14 ga, so‘nggi 24 soatda esa 6 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 45.32% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 28.17% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 6 715 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 173 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 95 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
In blockchain we trust.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 25 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

14 816
Obunachilar
+624 soatlar
+117 kunlar
+1430 kunlar
Postlar arxiv
photo content

از سم بنکمن-فراید چه خبر؟ این روزها به امریکا مسترد شده و در انتظار دادگاه و محاکمه به جرم کلاهبرداری و پولشویی هست. دوتا از دستیارهای اصلیش هم اعتراف کردند و در حال همکاری با دادستان امریکا هستند. کارشناس‌ها پیش‌بینی میکنن در دادگاه SBF به بزرگترین کلاهبرداری مالی در تاریخ امریکا متهم بشه! https://www.ft.com/content/b62a2e86-ee61-4c4e-8ce3-418ae216d8a7

به علت تعطیلات کریسمس، از هفته آینده تا حدودا سوم ژانویه بازارهای مالی جهانی و بورس امریکا و اروپا در بازه های چند روزه متفاوت تعطیل خواهند بود. به همین دلیل عمق بازارها کم میشه و احتمال نوسانات در مارکت کریپتو بالاست. در این مدت با احتیاط بیشتری معاملات خودتون رو انجام بدید.

یلداتون مبارک! 🍉 امشب رو بهانه ای بدونید برای خوشحال بودن… همین خوشحالی‌های کوچیک هست که بهتون انرژی میده برای گذر کردن از سختی‌ها و مشکلات. به خانواده محبت کنید و خاطره‌های زیبا بسازید… 🌟 @amircryptothoughts

نسل جدید کیف پول سخت افزاری Ledger رو دیدین؟ طراحیش توسط همون طراح آی‌پاد اپل انجام شده. مینیمالیستی و زیبا. با صفحه نمایش لمسی و بهینه شده برای معاملات و کار با NFT. تاریخ عرضه و فروشش هم مارچ ۲۰۲۳ هست. @amircryptothoughts

واقعیت تلخ نظام سرمایه‌داری و زندگی در کشورهای جهان‌سوم اینه که اگر میخواید بازیهای جام‌جهانی ۲۰۲۶ رو در آمریکا رو ببینید، از الان باید به فکر جمع کردن پول باشید…

نتیجه خوب اینکه اکثریت دلار رو با هیجانات و برای فروختن در قیمتهای فرضی بالاتر نمیخرند 👏

این روزها دلار:
Anonymous voting

شاید براتون جالب باشه چارت توکن‌های هواداری آرژانتین ARG و پاریس سنت ژرمن PSG رو ببینید: تا لحظه فینال صعودی و بعدش سقوط آزاد
+1
شاید براتون جالب باشه چارت توکن‌های هواداری آرژانتین ARG و پاریس سنت ژرمن PSG رو ببینید: تا لحظه فینال صعودی و بعدش سقوط آزاد!

‏رای‌گیری در مجمع عمومی سازمان ملل درباره‌ی لزوم برقراری یک نظم نوین اقتصادی در جهان. ‏سبز: موافق ‏زرد: ممتنع ‏قرمز: مخالف ‏
‏رای‌گیری در مجمع عمومی سازمان ملل درباره‌ی لزوم برقراری یک نظم نوین اقتصادی در جهان. ‏سبز: موافق ‏زرد: ممتنع ‏قرمز: مخالف ‏ جبهه‌گیری‌های جدید کاملا مشخصه. آرای کشورهای غرب اروپا و امریکای شمالی (مهد اقتصاد فعلی جهانی) رو با آرای کشورهای شرق، روسیه و چین و خاورمیانه رو با هم مقایسه کنید ‏شاید بشه گفت که رویای همکاری جهانی اقتصادی تقریبا از بین رفته. ‏⁧ #‏نظم_نوین_جهانی⁩

🎉🇦🇷🎉

تمااااام 🥳🥳🥳🥳

واقعا چی شد این بازی 😂

حالا گل آرژانتینه 🥳

🙄

فرانسه داره لوله میشه؟ ☺️

یکی از دلایلم برای این نظریه اینه که دولت شدیدا کسری بودجه داره و از قدیم یکی از راههای جبران کسری بودجه برای دولتها نوسان گرفتن از قیمت ارز بود. امسال به حدی بحران کسری بودجه شدیده که حتی پیشنهاد دادن بودجه بجای سالانه، دو بار و در بازه‌های ۶ماهه تنظیم بشه. بورس هم که دیگه مهره سوخته است. مالیات بیش از حد هم در این شرایط خشم جامعه رو بیشتر میکنه پس میمونه بازگشت به همون راه اول و نوسان گیری‌های عظیم از قیمت ارز و طلا! (اینا همش نظریه است و میتونه اتفاق نیفته)

توصیه مالی نیست اما فکر نمیکنم الان زمان مناسبی برای خرید دلار ۴۰ هزار تومنی و طلا باشه احتمال میدم اصلاح خوبی در هفته‌های آینده داشته باشیم…

سه روز پیش هر NFT این کالکشن ۱۰۰ دلار قیمت داشت امروز قیمت میانگین معاملاتش به 0.7 ETH حدود ۸۵۰ دلار رسیده!