uz
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Kanalga Telegram’da o‘tish

In blockchain we trust.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Crypto trading w/Amir analitikasi

Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 14 816 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 7 599-o'rinni va Eron mintaqasida 21 947-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 14 816 obunachiga ega bo‘ldi.

24 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 14 ga, so‘nggi 24 soatda esa 6 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 45.32% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 28.17% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 6 715 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 173 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 95 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
In blockchain we trust.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 25 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

14 816
Obunachilar
+624 soatlar
+117 kunlar
+1430 kunlar
Postlar arxiv
ایران و روسیه به دنبال ساخت استیبل کوین جدید با پشتوانه طلا!! https://cointelegraph.com/news/iran-and-russia-want-to-issue-new-stablecoin-backed-by-gold

#DXY قبلا از وج های باز شونده و کارکردشون در انتهای روندهای صعودی اینجا زیاد براتون نوشته بودم. نتیجه این broadening wedge بز
#DXY قبلا از وج های باز شونده و کارکردشون در انتهای روندهای صعودی اینجا زیاد براتون نوشته بودم. نتیجه این broadening wedge بزرگ در چارت روزانه شاخص دلار رو بعد از 6 ماه! ببینید که خیلی دقیق عمل کرد و از همون محدوده 114 ریخت.😁 حالا به محدوده 100 و یکی از حمایت های بزرگ خودش رسیده و باید دید آیا میتونه از این منطقه عبور کنه یا باید منتظر افزایش دوباره ارزش دلار باشیم... در صورتی که روند ریزشی شاخص ادامه دار باشه، میشه به رشد مارکت کریپتو امید بیشتری داشت. @amircryptothoughts

گپ های مهم چارت CME بیتکوین در هفته های اخیر. در صورتی که چارت مدتی همین حوالی بمونه و به اصطلاح value بگیره، احتمال پر شدن ا
گپ های مهم چارت CME بیتکوین در هفته های اخیر. در صورتی که چارت مدتی همین حوالی بمونه و به اصطلاح value بگیره، احتمال پر شدن این گپ ها در روزها و هفته های آینده وجود داره... @amircryptothoughts

برای روند صعودی بلند مدت، دیدن Higher Low در تایم فریم بلند مدت خیلی مهمه! بخوام مثال بزنم الان قیمت میتونه یه بول ترپ عالی باشه. تا ۲۲-۲۳ بره بالا، بعدش بریزه تا حدود ۱۵ (LL بزنه) یه مدت طولانی رنج زدن و بعد رشد یا ریزش بعدی! پس تا وقتی از روند مطمئن نشدید، همچنان محتاط باشید… @amircryptothoughts

به هم شبیه هستن؟!
به هم شبیه هستن؟!

دورنمایی از دامیننس بیتکوین!
دورنمایی از دامیننس بیتکوین!

آپدیت چارت #TOTAL رشد مقطعی بیتکوین رو دیدیم. اما اگر میخوایم ادامه دار باشه باید ارزش کلی بازار هم بتونه محدوده 940 میلیارد
آپدیت چارت #TOTAL رشد مقطعی بیتکوین رو دیدیم. اما اگر میخوایم ادامه دار باشه باید ارزش کلی بازار هم بتونه محدوده 940 میلیارد دلار رو رد کنه! @amircryptothoughts

🚨لازمه که دوباره تاکید کنم: - این چارتها صرفا تحلیله و شرایط بازارهای مالی هنوز استیبل نیست. با احتیاط قدمهاتون رو بردارید. هر لحظه ممکنه این تحلیلها نقض بشن و مجبور بشیم سناریوهای جدیدی بچینیم. -بهترین زمان خرید کف بازار نیست، بلکه بعد از دیدن یک سقف و کف بالاتر (HHو HL) در تایم فریمهای بلندمدت هست -بخاطر مسائل فاندامنتال، با احتیاط بیشتری به آلتکوینها وارد بشید. -به احتمال زیاد دامیننس بیتکوین نقش کارکردی خودش رو از دست داده یا در آینده خواهد داد. در تحلیلهاتون اهمیت کمتری بهش بدید.

#USDT.D ب✅الاخره این ترند حمایتی داینامیک بعد از 430 روز شکسته شد! با توجه به شرایط کلی بازارريال احتمال پولبک وجود داره و بع
#USDT.D ب✅الاخره این ترند حمایتی داینامیک بعد از 430 روز شکسته شد! با توجه به شرایط کلی بازارريال احتمال پولبک وجود داره و بعد از اون میتونیم به روند صعودی پایداری که قولش رو از خیلی وقت پیش بهتون دادم و الان نشانه های شروعش رو در بازار میبینیم، ادامه بدیم!

#ETH/BTC اتریوم به بیتکوین بعد از تلاش های ناموفق برای شکستن سقف خودش، حالا در حال شکوندن یک ترند صعودی سه ماهه به پایینه. اگ
#ETH/BTC اتریوم به بیتکوین بعد از تلاش های ناموفق برای شکستن سقف خودش، حالا در حال شکوندن یک ترند صعودی سه ماهه به پایینه. اگر این اتفاق بیفته، بالا رفتن دامیننس بیتکوین که چند روزه شروع شده، سرعت بیشتری میگیره و میتونیم بطور تقریبی شاهد نوسانات کم اتریوم در مقابل رشد احتمالی بیتکوین باشیم. @amircryptothoughts

photo content

FTX has recovered over $5 billion in cash and liquid cryptocurrencies, plans to sell non-strategic investments that had a book value of $4.6 billion — link | Reuters صرافی FTX قصد داره برای نقد کردن داراییهاش حدود ۴.۶ میلیارد دلار ازشون بفروشه(عمدتا آلتکوین) شاید سولانا SOL یه دیپ زیبای دیگه بهمون داد:)

خوبه که دوباره نگاهی به این چارت چرخه های بازارهای مالی بندازید…
خوبه که دوباره نگاهی به این چارت چرخه های بازارهای مالی بندازید…

واقعا ری‌اکشن‌ها جالبه ظاهرا دوستان از سبز شدن و رشد مارکت ناراحتن :)) هدف نهایی یک مارکت میکر خرس رسوندن جامعه معامله‌گرها به همین مرحله disbelief هست! نه اینکه اینجا کف باشه…اما اینکه دیگه کسی به رشد مارکت و بالارفتنش باور نداره بنظر من نشونه خوبیه!

این پست رو دوباره بخونید و این روزها که دوباره فاز فومو و تموم شدن بیرمارکت و تارگت‌های ۱۰۰هزار و بالاتر در توییتر شروع شده، یادتون باشه که تغییر روند یک شبه اتفاق نمیفته و هنوز تا تثبیت تغییر روند خیلی فاصله داریم…

US CPI (Dec) act: 6.5%, exp: 6.5%, prev: 7.1% US Core CPI (Dec) act: 5.7%, exp: 5.7%, prev: 6% تورم امریکا باز هم پایینتر اومد و این شاخص مطابق پیش‌بینی های مورد انتظار 6.5% شد.

امروز داده های CPI منتشر میشه و اگر این‌بار هم مثل دو بار قبلی خوب باشه، میشه به ادامه روند صعودی انگیزه بیشتری داشت.

سلام چند روزی سفر بودم و فرصت فعالیت اینجا رو نداشتم ولی بنظر میاد همتون از سبز شدن موقتی مارکت خوشحالید! 😄

📌یکی از تفاوت های اساسی بازار صعودی و بازار نزولی، اینه که در بازار پر رونق و سبز صعودی، موجهای نزولی و صعودی مینور یکی پس از دیگری اتفاق میفتند و ذهن کاربرها و تریدرها شرطی میشه. در همچین شرایطی فرصت زیادی برای حضور مارکت ساید و نوسان در دامنه کوتاه وجود نداره چون اصل بر فاز توزیع یا distribution هست و هر چه سریعتر و بهتر انجام بشه اثرگذاری بیشتری داره. اما در بازار نزولی یا بیرمارکت، حضور بازار ساید و نوسان کوتاه بسیار بیشتر هست و گاهاً مدت ها بازار در این حالت ممکنه بمونه تا بتونه انرژی لازم برای موج صعوذی مینور بعدی رو فراهم کنه. فاز انباشت که در این بازار رخ میده بعضی وقتها میتونه واقعا خسته کننده باشه و کاربر رو مجبور کنه از بازار فاصله بگیره… پس خصوصا در رابطه با چیزی که در پست بالاتر نوشتم، حتی در صورت تغییر روند میان مدت، انتظار نداشته باشید این تغییر به سرعت و یک شبه اتفاق بیفته، ممکنه مدتی طول بکشه و چند فاز نوسان دامنه پایین (مثل بیتکوین در یکی دو هفته اخیر) ببینید تا اثرات این تغییر رو در بازار مشاهده کنید! @amircryptothoughts