uz
Feedback
Dr.mental

Dr.mental

Yopiq kanal

پزشک دهکده برهم‌زننده تصورات شما در مورد پزشکی طرفدار سرسخت ساده زیستی به سراغ من اگر می آیید با دست پر از خوراکی بیاید🙁 دائما الرژیم هیتر ابگوشت گاهی فان گاهی چسناله گاهی غم عاشق گربه سانان در تلاش برایself love فاقد هرگونه محتوا فاخر آشنا گریز

Ko'proq ko'rsatish
3 708
Obunachilar
-324 soatlar
-257 kunlar
-9930 kunlar
Postlar arxiv
نمی‌دونم چرا هنوز بعضی‌ها دارن توضیح می‌دن. کسی که می‌خواست بفهمه تا الان فهمیده بود و کسی هم که تا الان نفهمیده دیگه کسخل عقب مونده‌ست قرار نیست بفهمه. دست بردارید.

البته اون سال قبل تولدم اشکم ودرآورده بود ؛ مردک نسناس.

ولی جدی یادمه این سناریو رو سر اکسم پیاده کردم، چون خیلی آزارم داده بود شب تولدش یه متن کون سوزاننده نوشتم و تو کانالی گذاشتم که ازش لفت نداده بود. آخ چسبید.🤤

خیلی پیرم واس این جور چیزا. گفتم می‌خوای ماه تولدت و خاص‌تر کنم؟ اگه رفتیم تو رابطه شب تولدت باهات کات می‌کنم که تا آخر عمر یادم بیافتی اون شب… پشماش ریخت از هیولایی که جلوش بود.😌

آقا پسره اعتقاد داره چون شهریور ماهیه، احساساتیه. خب من چطور به پسر بچه سی‌ساله شبه علم و یاد بدم؟

کی پس قراره من عروسی کنم و بلاگرشم و داستان آشناییمون و تعریف کنم و بقیه برام اکلیل برینند و با پول تبلیغات عشق و حال کنم جای شغل دوم و سوم؟

آخه گزش پشه؟ قیافه پشه‌ایی که پلنگی پوشیده بود کنارش بود و ده کیلو از وزنش ژل بود.

یه بچه روآوردند برای معاینه،برای اینکه مطمعن شم جای گزشه یا عفونته یه نگاه به اعضای خانواده کردم. بابائه که یه عاقله مرد بود رو دیدم از دور گردنش لکههای قرمز داره، گفتم عه گردن شما رو هم گزیده ؟ بابائه با خنده سرش و انداخت پایین و رفت بیرون. روی گردنش کیس مارک بود من خنگول متوجه نشده بودم.

آفرین حالا ما یه استاد داشتیم خانم کیوی. خانم کیوی وجناتش خیلی زیاد بود.منظورمون از وجنات باسن وممه اس ✨✨ خلاصه هر کی خانم کیوی و می‌دید می‌گفت وای دلم می‌خواد پوستش و بکنم. خانم کیوی با یه دانشجوش به نام خانم توت‌فرنگی رفیق می‌شه. خانم توت‌فرنگی دوسدختر ازدواجی آقای شلغم بود. آقای شلغم نه قیافه داشت نه قد ولی تا دلتون بخواد پول داشت. هیچی خانم توت‌فرنگی و آقای شلغم و خانم کیوی با هم دیگه هی میرن کافه و در انتها خانم کیوی در میوه‌گرام هی درحال تشکر کردن و حرف زدن با آقای شلغم. خانم توت‌فرنگی حساس می‌شه و پیش دوستش انار می‌گه انار جان، خانم کیوی چرا اینطور می‌کنه؟ دوستش هم می‌گه بسه دیگه انقدر باهاش نرید بیرون. ولی آقای شلغم اعتقاد داشت که خانم توت فرنگی خانم توت فرنگی یه شب تو کشیک بوده که خانم انار با استرس زنگ میزنه به خانم توت فرنگی که تو و آقای شلغم خونه خانم کیوی هستید؟ ما داشتیم از کنارخونه کیوی رد می‌شدیم دیدیم ماشین آقای شلغم دم دره. دیگه خانم توت فرنگی زنگ می‌زنه به آقای شلغم که کجایی؟آقای شلغم هم گفت دارم دمبل می‌زنم. ولی نگفت روی خانم کیوی. خلاصه خانم کیوی بعد از اینکه رابطه این دو نفر و به لجن کشید می‌ره با یه دانشجو دیگه به نام آقای موز.

بالای پنجاه‌تا شد ماجرای خانم کیوی و آقای شلغم و تعریف می‌کنم.

هممون اینجوری بودیم وای آقای پرتقال؟؟؟ چطور ممکنه اصلا.😭😭

از این ماجراهای واقعی اگه دوست دارین ری‌اکت گریه بدین.

درامای هلو و‌پرتقال و‌ پیاز بر اساس واقعیتی که در اطرافم اتفاق افتاد. خانم هلو همسر آقای پرتقال بود.آقای پرتقال به سر به‌ زیری ونجابت معروف بود. یه بچه پرتقال هم داشتند. تا اینکه خانم هلو بچه‌دار می‌شه و یه هلو و یه پرتقال دوقلو به دنیا میاره. اینجا چون خانم پرتقال شاغل بود می‌گه خب پرستار بچه بگیرم و خانم پیاز و استخدام می‌کنه. خانم پیاز دخترخاله خانم هلو بود. خلاصه یه روزی خانم هلو یه چیزی فراموش می‌کنه و برمی‌گرده می‌بینه خانم پیاز و آقای پرتقال درحال کارهای کثافت‌کاری هستند. دیگه خانم پرتقال جیغ وداد می‌کنه و آقای پرتقال هم می‌ره با خانم پیاز ازدواج می‌کنه و به خانم هلو هم می‌گه که هیچ ‌وقت طلاقش نمی‌ده و خانم هلو هم چون هرچی طی این سال‌ها درآورده بود به نام آقای پرتقال زده بود، همچنان هم مجبوره آقای پرتقال و خانم پیاز خیانتکارو تحمل کنه.

بعد من بهشون می‌گم خب باید بااین علائم برن بیمارستان بعد یهو قیافشون جمع می‌شه می‌گن نه حالا اونقدرم بدحال نیستیم.😐

اینکه مریضا فکر می‌کنند می‌تونند دکترها رو گول بزنند واقعا جالب وخنده داره.

کسی با تاریخ ۵/۴/۳ شوخی نکرده بگه سه و چهار و پنج و شش تیغ‌ها رو پشت هم بزن؟ امتیازش مال خودمه؟

می‌گفتم نظرت راجع به این پسره چیه؟ می‌گفت ولش کن این پیشی و ببین. تاکسید‌و، دوماهه،جای جیشش و هم بلده.

اون دفعه می‌خواست برام گربه بگیره چون فکر می‌کنه من با گربه داشتن خوشحال‌ترم تا دوست‌پسر.😂

وای ادمین درستایش شب قشنگ عین مامانمه. می‌گه برات چی کم گذاشتم که می‌خوای بری با پسر؟