uz
Feedback
با‌ حُسین باش.

با‌ حُسین باش.

Kanalga Telegram’da o‘tish

«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec

Ko'proq ko'rsatish
8 583
Obunachilar
+824 soatlar
+1637 kunlar
+40730 kunlar
Postlar arxiv
Repost from |رُهــاب|
که حسرت، دل ما را پیر کرده است حسین…

سر تا پام درده، امام حسین مرهم.✨ #محرم @ba_hossein_bash

Repost from N/a
سر تا پام درده، امام حسین مرهم.✨ #محرم @ba_hossein_bash

روزی صد بار این ویسی که گرفتم رو گوش می‌دم./ فایلش اومد بیرون برای منم بفرستید.

حسین جان، ما غلامِ غلامتیم، غلامِ غلامْ‌ سیاهِ تو، حضرت جون.

«دین با راوی پیش نمی‌ره و قیّم و ولی می‌خواد.»

چجوری میشه بعد از پیامبر این همه وحشی‌گری در جامعه صورت بگیره به اسم دین؟ اون‌ها مرجع دین رو عوض کردند و به اسم اهل‌بیت حدیث دروغین می‌گفتند و مردم باور می‌کردند که این دروغ‌ها از خلیفه‌ی دوم و خوارج و غیره، جزو دینه و سخن پیامبره. - استاد حامد کاشانی.

از روضه‌های خانگی برای بنت‌ الحسین.✨
+3
از روضه‌های خانگی برای بنت‌ الحسین.✨

سلام بر باعث اشک تمامی مؤمنان، مولانا حسین علیه‌السلام.

هرکسی به اثر وضع خودش و به اندازه خودش ادب نگه داره در این ماه. - سید احمد نجفی.

قدم منه به خرابات، جز به شرط ادب. #ادب_محرم #سید_احمد_نجفی @ba_hossein_bash

Repost from N/a
قدم منه به خرابات، جز به شرط ادب. #ادب_محرم #سید_احمد_نجفی @ba_hossein_bash

تواین ماه میخوام تا میتونم اسمت رو صدا بزنم؛برای روزهایی که دهنم پر خاکه؛برای روزهایی که نفس ندارم؛ میخوام برات گریه کنم ؛برای روزهایی که چشمام بستس … میخوام برات سینه بزنم برای روزایی که دستامو با بندای کفنم بستن …

شب #چهارم_محرم ١۴۴٨.

من همونم، همون که از تمومِ نوکراته روسیاه‌تر.

Repost from N/a
روایت: تعجب می‌کنم از کسی که مومن باشد و گمان کند خداوند جز خیر برای او می‌خواهد!

رفقا ممنون میشم نماز شب اول قبر بخوانید برای پدر سید مهدی حسینی؛ سید مجتبی ابن سید یعقوب.

صدای 'هل من ناصرِ' اباعبدالله، هنوز به گوش می‌رسد...

از یاران امام حسین، #عمر_بن_جناده #محرم #پادکست (امام حسین و یارانش) @ansaronabi_ir