با حُسین باش.
الذهاب إلى القناة على Telegram
«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec
إظهار المزيد8 583
المشتركون
+824 ساعات
+1637 أيام
+40730 أيام
أرشيف المشاركات
8 583
چجوری میشه بعد از پیامبر این همه وحشیگری در جامعه صورت بگیره به اسم دین؟ اونها مرجع دین رو عوض کردند و به اسم اهلبیت حدیث دروغین میگفتند و مردم باور میکردند که این دروغها از خلیفهی دوم و خوارج و غیره، جزو دینه و سخن پیامبره.
- استاد حامد کاشانی.
8 583
Repost from | عَهدِ آدَمْ |
تواین ماه میخوام تا میتونم اسمت رو صدا بزنم؛برای روزهایی که دهنم پر خاکه؛برای روزهایی که نفس ندارم؛ میخوام برات گریه کنم ؛برای روزهایی که چشمام بستس …
میخوام برات سینه بزنم برای روزایی که دستامو با بندای کفنم بستن …
8 583
Repost from N/a
روایت:
تعجب میکنم از کسی که مومن باشد و گمان کند خداوند جز خیر برای او میخواهد!
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
