uz
Feedback
با‌ حُسین باش.

با‌ حُسین باش.

Kanalga Telegram’da o‘tish

«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec

Ko'proq ko'rsatish
8 571
Obunachilar
+2624 soatlar
+1747 kunlar
+40430 kunlar
Postlar arxiv
و حسین بن علی فرمود: «یا دَهرُ، اُفّ لَکَ مِن خَلیلِ...»

روایت کتاب #تاریخ_بلعمی، از وقایع شب و روز #عاشورا - قسمت اول. #شب_عاشورا #ساعد_باقری. @ba_hossein_bash

Repost from N/a
روایت کتاب #تاریخ_بلعمی، از وقایع شب و روز #عاشورا - قسمت اول. #شب_عاشورا #ساعد_باقری. @ba_hossein_bash

نمی‌تونیم؟

فلان جا تو محلمون روضه و موکب برای سیدالشهداء هست، در حد نیم کیلو نون قندی و یه قالب پنیر نمی‌تونیم شریک باشیم یعنی؟ - استاد کاشانی.

‌ سلام دوستان عزاداری‌ها قبول درگاه حق🖤 قصد داریم برای آرامش دل صاحب‌الزمان و عرض تسلیت محضرشون ختم قرآن داشته باشیم تا پنجشنبه هفته بعد برای خوندنش زمان داریم برای دریافت جزء به آیدی زیر پیام بدید @mhlatrb

روز عاشورا خیلی به امام حسین می‌گفتن بُغضاً لأبيك؛ ینی از بغض و نفرت بابات علی می‌زنیمت.. امروز زیاد به امام حسین بگیم: «حُبّاً لِأبیک»، از محبت پدرت علی، امروز اومدیم برات

Mazloome Man - Mohammad Hossein Hadadian.mp36.29 MB

علامه امینی شب و روز عاشورا مدام برای امام زمان علیه السلام صدقه کنار می‌گذاشتند و می‌فرمودند: قلب امام عصر علیه السلام در فشار است...

درحالی‌که خودم دارم تنها تو باب السدره و خیابونای اطراف حرم قدم ‌می‌زنم و مداحی گوش میدم و از بودن تو این اقلیم فیض می‌برم، یکی‌تون پیام داده که دعا کن یار امام حسینی زودتر نصیبم شه؛ دوست عزیز دعای من تو این موضوعات اگر بگیر بود که خودم اوضاعم این نبود. :)))

#نبض_نودویکم 🟥#اورژانسی اقا پسر عزیزمون، علیرضا ۲۶ساله، به پلاکت گروه خونی O- نیاز دارند. دوستان داوطلب که شرایط اهدا دارند،
+1
#نبض_نودویکم 🟥#اورژانسی اقا پسر عزیزمون، علیرضا ۲۶ساله، به پلاکت گروه خونی O- نیاز دارند. دوستان داوطلب که شرایط اهدا دارند، و امروز میتونن اهدا کنن، لطفا پیام بدن. ممنونیم از محبت‌تون🌱 🔺@Ahya_Contact 🔻 شبکه دانشجویی اهدای پلاکت اَحیـٰا ▫️ اَحیـٰا در پیامرسان بله | تلگرام

Repost from مُحِب
امشب به جای نسخه برایم کفن بپیچ.

«حضرت عباس باب الحسینه، عدد ابجد اسم حضرت ابالفضل، ١٣٣ هست و شماره باب امام حسین هم ١٣٣ هست.»

امروز فهمیدم کربلا هم ما رو آدم نمی‌کنه، اگر نفسمون نذاره!

#ادب هیئت ارث پدری‌مون نیست که برای بقیه جا بگیریم یا فکر کنیم مسئول نشستن، ننشستن آدماییم یا نمازشبامونو بذاریم تو روضه بخونیم که جا بیشتر بگیریم! وظیفه اینه لازم باشه رو زانو بشینی دو نفر بیشتر جا شن تو مجلس ابی‌عبدالله. وگرنه که قُد بازی دربیاری فکر کنی ارث پدرته، امام حسین ازت می‌گیره لطفشو و قسمتت نمیشه دیگه روضه‌ش! ادب رو رعایت کنیم!