با حُسین باش.
Kanalga Telegram’da o‘tish
«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec
Ko'proq ko'rsatish8 571
Obunachilar
+2624 soatlar
+1747 kunlar
+40430 kunlar
Postlar arxiv
8 571
روایت کتاب #تاریخ_بلعمی،
از وقایع شب و روز #عاشورا
- قسمت اول.
#شب_عاشورا
#ساعد_باقری.
@ba_hossein_bash
8 571
Repost from N/a
روایت کتاب #تاریخ_بلعمی،
از وقایع شب و روز #عاشورا
- قسمت اول.
#شب_عاشورا
#ساعد_باقری.
@ba_hossein_bash
8 571
Repost from با حُسین باش.
فلان جا تو محلمون روضه و موکب برای سیدالشهداء هست، در حد نیم کیلو نون قندی و یه قالب پنیر نمیتونیم شریک باشیم یعنی؟
- استاد کاشانی.
8 571
سلام دوستان
عزاداریها قبول درگاه حق🖤
قصد داریم برای آرامش دل صاحبالزمان و عرض تسلیت محضرشون ختم قرآن داشته باشیم
تا پنجشنبه هفته بعد برای خوندنش زمان داریم
برای دریافت جزء به آیدی زیر پیام بدید
@mhlatrb
8 571
Repost from یا ماحـــــــــی
روز عاشورا خیلی به امام حسین میگفتن بُغضاً لأبيك؛ ینی از بغض و نفرت بابات علی میزنیمت.. امروز زیاد به امام حسین بگیم: «حُبّاً لِأبیک»، از محبت پدرت علی، امروز اومدیم برات
8 571
Repost from با حُسین باش.
علامه امینی شب و روز عاشورا مدام برای امام زمان علیه السلام صدقه کنار میگذاشتند و میفرمودند: قلب امام عصر علیه السلام در فشار است...
8 571
درحالیکه خودم دارم تنها تو باب السدره و خیابونای اطراف حرم قدم میزنم و مداحی گوش میدم و از بودن تو این اقلیم فیض میبرم، یکیتون پیام داده که دعا کن یار امام حسینی زودتر نصیبم شه؛ دوست عزیز دعای من تو این موضوعات اگر بگیر بود که خودم اوضاعم این نبود. :)))
8 571
Repost from •اَحیــٰا•
+1
#نبض_نودویکم
🟥#اورژانسی
اقا پسر عزیزمون، علیرضا ۲۶ساله، به پلاکت گروه خونی O- نیاز دارند.
دوستان داوطلب که شرایط اهدا دارند، و امروز میتونن اهدا کنن، لطفا پیام بدن.
ممنونیم از محبتتون🌱
🔺@Ahya_Contact
🔻 شبکه دانشجویی اهدای پلاکت اَحیـٰا
▫️ اَحیـٰا در پیامرسان بله | تلگرام
8 571
«حضرت عباس باب الحسینه، عدد ابجد اسم حضرت ابالفضل، ١٣٣ هست و شماره باب امام حسین هم ١٣٣ هست.»
8 571
#ادب
هیئت ارث پدریمون نیست که برای بقیه جا بگیریم یا فکر کنیم مسئول نشستن، ننشستن آدماییم یا نمازشبامونو بذاریم تو روضه بخونیم که جا بیشتر بگیریم! وظیفه اینه لازم باشه رو زانو بشینی دو نفر بیشتر جا شن تو مجلس ابیعبدالله. وگرنه که قُد بازی دربیاری فکر کنی ارث پدرته، امام حسین ازت میگیره لطفشو و قسمتت نمیشه دیگه روضهش! ادب رو رعایت کنیم!
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
