uz
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Kanalga Telegram’da o‘tish
2 367
Obunachilar
-124 soatlar
-47 kunlar
-2430 kunlar
Postlar arxiv

من همانم که تویی از همه عالم جانش @nesfeaW 🖤

اونی که دوستت داشته باشه توی شلوغ ترین روزهاش هم یه چند دقیقه برات وقت پیدا میکنه. @nesfeaW 🖤

‏کاش میشد دردایِ کسیو که دوست داری رو انتقال بدی به خودت. @nesfeaW 🖤

ولی پسرا شاید هیچوقت متوجه نشن چقد چیزای کوچیک یه دخترو میتونه آزار بده.. @nesfeaW 🖤

‏گاهی دو نفر باید از هم فاصله بگیرن، تا بفهمن چقدر نیازمند برگشتن به همدیگن. @nesfeaW 🖤

مود من در بیشتر مواقع: @nesfeaW 🖤
مود من در بیشتر مواقع: @nesfeaW 🖤

‏معمولا کسایی ک از رابطه فرارین بهترین گزینه واسه رابطن! @nesfeaW 🖤

نغمه درد، فراتر از هرچیزی است که تا به امروز شنیده‌ام @nesfeaW 🖤

ازین پس آنچه می‌خواهم پنج یا شش ساعت آرامش است در اتاقم ، آتشی در زمستان و دو شمعی برای شب‌هایم . @nesfeaW 🖤

و در انتها ما به هم خواهیم رسید . کلاغ‌ها راه خانه را خواهند یافت . قصه تمام می‌شود . عشـق می‌ماند و آغوشی قد ما دو نفر . @nesfeaW 🖤

نمیدونم درکم میکنین یا نه ولی من همزمان: احساساتی، دلسوز، گشنه، خجالتی، مهربون، هار، همیشه خسته، ساده، بی حوصله، زود رنجم. @nesfeaW 🖤

‏من خودم به همه میگم "غصه نخور رفیق، دیوونه، کی دیده شب بمونه؟" ولی من خودم یه بار دیدم شب موند، هیچ وقت صبح نشد، هنوزم شبه.. @nesfeaW 🖤

شعر هوشنگ ابتهاج برای ارغوان🖤 به مناسبت فوت سایه عزیز😔😔😔😔😔😔🖤🖤🖤 @nesfeaw🖤

ميگفت قهر نداريم، ناراحتی بيا بغلم.. @nesfeaW 🖤

آدما هرگز کسانی را که دوست دارند فراموش نمی‌کنند فقط عادت می‌کنند که دیگر کنارشان نباشند. @nesfeaW 🖤

‏من رفتار همه رو دوستانه در نظر میگیرم، یعنی طرف مثلا لاسم بزنه میگم نه خب این منظوری نداره، دوستیم دیگه، شوخیه. یعنی قشنگ تا موضوع مستقیم بیان نشه، هیچی توی ذهن من هیچ‌وقت شکل نمیگیره. @nesfeaW 🖤

"شب بخیر" گفتن و "صبح بخیر" گفتن خیلی قشنگه ، صبح بخیر یعنی من تا بیدار شدم به تو فکر کردم ، شب بخیر یعنی آخرین نفری که بهش فکر کردم تو بودی ، همینقدر کوتاه ، همینقدر قشنگ ... @nesfeaW 🖤

تویی... آب رو آتیشم.. @nesfeaW 🖤