من رفتار همه رو دوستانه در نظر میگیرم، یعنی طرف مثلا لاسم بزنه میگم نه خب این منظوری نداره، دوستیم دیگه، شوخیه. یعنی قشنگ تا موضوع مستقیم بیان نشه، هیچی توی ذهن من هیچوقت شکل نمیگیره.
@nesfeaW 🖤
"شب بخیر" گفتن و "صبح بخیر" گفتن خیلی قشنگه ،
صبح بخیر یعنی من تا بیدار شدم به تو فکر کردم ، شب بخیر یعنی آخرین نفری که بهش فکر کردم تو بودی ،
همینقدر کوتاه ، همینقدر قشنگ ...
@nesfeaW 🖤