uz
Feedback
كلمات

كلمات

Kanalga Telegram’da o‘tish

Postz

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali كلمات analitikasi

كلمات (@posts74) Arab til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 10 474 obunachidan iborat bo'lib, Din & Maʼnaviyat toifasida 8 891-o'rinni va Iroq mintaqasida 11 648-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 10 474 obunachiga ega bo‘ldi.

25 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -171 ga, so‘nggi 24 soatda esa -9 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.16% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining N/A% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 0 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 0 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Postz

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 26 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Din & Maʼnaviyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

10 474
Obunachilar
-924 soatlar
-367 kunlar
-17130 kunlar
Postlar arxiv
‏قالها : "معاكي عرفت يعني اي حب ، وعلي قد الحب علي قد ما اتوجعت واتقهرت واتكسرت "

‏تزعلنا الحياة ويراضينا الله بالغيم والمطر .. الحمدلله 🌧🤍..

أتمنى تكون أرواح البطاريق و الدببة القطبية اللي جواكم مبسوطة دلوقتي! 🐧🐧🐧

‏شعور الراحه في العلاقه أهم من الحُب

‏أنت لست نصفاً لتنتظر احداً يكملك ..انت مكتمل بذاتك وان اتى شخصاً في حياتك فما هو الا نجمٌ يزين سماءك ; وإن رحل فما أجمل السماء وهي صافيه..😊

‏ملحوظة مهمة جداً : أي حاجة بتيجي صدفة من غير ترتيب بتبقي جميلة جداً .

‏الجو ده هتلاقي ايدك راحه للشات اياه ف بص امسك نفسك كدة عشان انت مش ناقص جلد ذات .

. تضيق كأنها لن تتسع ، وتتسع كأنها لن تضيق يوما ، ويبقي الحمد لله دائما و أبدا

“‏أعتقد أننا نضجنا بما فيه الكفايه لمعرفة أن لا أحد يغيب هكذا لمُجرد الغياب إلا إذا أحبّ الشروق في مكانٍ آخر.”

‏انا عندى شخص لو قفلت 10 د بفتح بلاقي 300 مسج هه بهزر معاكوا انا لو مت محدش هياخد باله.

‏"اللهُم ارفع عني حمل التفكير و الترتيب و دبرلي أمري أفضل مما أتمنى".❤️

‏" أنت الآن في ألف نعمة ،فاحمد الله "

‏"ضوضاء العائلة ، هو هدوء القلبّ".
‏"ضوضاء العائلة ، هو هدوء القلبّ".

‏مش شرط أكون زعلان بسبب حد !! ممكن أكون زعلان على نفسي ، على كل حاجه عاوزها ومبتحصلش ، على كل وقت بحس فيه اني لوحدي ومحدش حاسس بيا ، على مواقف كتير محطوط فيها ومش بمزاجي ، على الخذلان اللي بحسه من أقرب الناس ليا ، على حياتي اللي متلغبطه ، ممكن أكون زعلان على نفسي عادي !

‏الزعل بيكون على قد المَعزه مش على قد الغلط.

‏متغفرش لحد سابك تنام معيط او مهموم او بتجيلك كوابيس من كتر الفُرقة، متغفرش لحد قلل منك او هانك او جرحك حتي ولو بدون قصد، متغفرش لحد بيختفي فجأة ويظهر فجأة كأنك شئ مش مهم، متغفرش لحد حسسك انك مش انسان كامل ولا أساسي ف حياته وانك مجرد فترة او ضيف،متغفرش لحد بيهددك دايما بالبعد.

‏"وأسألك العوض، العوض عن كل سوءٍ رأيته يا الله."❤️

‏من اول علامات النضج إنك متثقش ف حد.