ar
Feedback
كلمات

كلمات

الذهاب إلى القناة على Telegram

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام كلمات

تُعد قناة كلمات (@posts74) في القطاع اللغوي العربية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 10 474 مشتركاً، محتلاً المرتبة 8 891 في فئة الدين والقيم الروحية والمرتبة 11 648 في منطقة العراق.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 10 474 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -171، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -9، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.16‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 0 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
Postz

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدين والقيم الروحية.

10 474
المشتركون
-924 ساعات
-367 أيام
-17130 أيام
أرشيف المشاركات
‏قالها : "معاكي عرفت يعني اي حب ، وعلي قد الحب علي قد ما اتوجعت واتقهرت واتكسرت "

‏تزعلنا الحياة ويراضينا الله بالغيم والمطر .. الحمدلله 🌧🤍..

أتمنى تكون أرواح البطاريق و الدببة القطبية اللي جواكم مبسوطة دلوقتي! 🐧🐧🐧

‏شعور الراحه في العلاقه أهم من الحُب

‏أنت لست نصفاً لتنتظر احداً يكملك ..انت مكتمل بذاتك وان اتى شخصاً في حياتك فما هو الا نجمٌ يزين سماءك ; وإن رحل فما أجمل السماء وهي صافيه..😊

‏ملحوظة مهمة جداً : أي حاجة بتيجي صدفة من غير ترتيب بتبقي جميلة جداً .

‏الجو ده هتلاقي ايدك راحه للشات اياه ف بص امسك نفسك كدة عشان انت مش ناقص جلد ذات .

. تضيق كأنها لن تتسع ، وتتسع كأنها لن تضيق يوما ، ويبقي الحمد لله دائما و أبدا

“‏أعتقد أننا نضجنا بما فيه الكفايه لمعرفة أن لا أحد يغيب هكذا لمُجرد الغياب إلا إذا أحبّ الشروق في مكانٍ آخر.”

‏انا عندى شخص لو قفلت 10 د بفتح بلاقي 300 مسج هه بهزر معاكوا انا لو مت محدش هياخد باله.

‏"اللهُم ارفع عني حمل التفكير و الترتيب و دبرلي أمري أفضل مما أتمنى".❤️

‏" أنت الآن في ألف نعمة ،فاحمد الله "

‏"ضوضاء العائلة ، هو هدوء القلبّ".
‏"ضوضاء العائلة ، هو هدوء القلبّ".

‏مش شرط أكون زعلان بسبب حد !! ممكن أكون زعلان على نفسي ، على كل حاجه عاوزها ومبتحصلش ، على كل وقت بحس فيه اني لوحدي ومحدش حاسس بيا ، على مواقف كتير محطوط فيها ومش بمزاجي ، على الخذلان اللي بحسه من أقرب الناس ليا ، على حياتي اللي متلغبطه ، ممكن أكون زعلان على نفسي عادي !

‏الزعل بيكون على قد المَعزه مش على قد الغلط.

‏متغفرش لحد سابك تنام معيط او مهموم او بتجيلك كوابيس من كتر الفُرقة، متغفرش لحد قلل منك او هانك او جرحك حتي ولو بدون قصد، متغفرش لحد بيختفي فجأة ويظهر فجأة كأنك شئ مش مهم، متغفرش لحد حسسك انك مش انسان كامل ولا أساسي ف حياته وانك مجرد فترة او ضيف،متغفرش لحد بيهددك دايما بالبعد.

‏"وأسألك العوض، العوض عن كل سوءٍ رأيته يا الله."❤️

‏من اول علامات النضج إنك متثقش ف حد.