uz
Feedback
ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

Kanalga Telegram’da o‘tish

⏤͟͟͞͞ ★ 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 h͜͡ e͜͡ l͜͡ p͜͡  𑄹 ⤷ ﹙ @blackhex ﹚anon ¿i @lunapmbot ❩ owner : @LadyMavuika По правилам @durov !

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین analitikasi

ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین (@lunatutorials) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 11 238 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 3 232-o'rinni va Eron mintaqasida 28 175-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 11 238 obunachiga ega bo‘ldi.

20 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -269 ga, so‘nggi 24 soatda esa -3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 22.49% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 2.26% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 0 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 254 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent قفلیم, کالکشن, ایی, رفیق, ضرر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
⏤͟͟͞͞ ★ 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 h͜͡ e͜͡ l͜͡ p͜͡  𑄹 ⤷ ﹙ @blackhex ﹚anon ¿i @lunapmbot ❩ owner : @LadyMavuika По правилам @durov !

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 21 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

11 238
Obunachilar
-324 soatlar
-277 kunlar
-26930 kunlar
Postlar arxiv
صرفا جهت اطلاع بود گفتم به کسی بر نخوره. من هیچوقت به کسی توهین نمیکنم اون بالا هم گفتم همه ی ماها خوب و بد دارن و کاملا درسته ، شخصیت آدمه متفاوته ولی بازم این چیزا دخیله. هرچیزی که هست از تجربیات بقیه و مطالعات هست. و همین الان عزیزترین آدم زندگیم خرداد ماهی‌ها. حالا اگه دوس داری اینجور برداشت کنی که دارم توهین میکنم ، دیگه پای خودت

ᥣ𑄛͠𑄈ᥲ𑄇𑣃ᜒ : آدم ها ماه تولدشون رو خودشون انتخاب نمیکنن عزیزم و مهم تر از همه، همه آدم ها یچیزی به اسم ذات دارن که ریشه اصلی شخصیتشون هست و خودشونن که مشخص میکنن چجور آدمی باشن با شعور باشن یا بیشعور و.. . اینکه وسط این همه فشار و آسیب های روانی یه همچین حرفی میزنید اون هم توی یه چنل با این تعداد ممبر اصلا درست نیست و دور از ادبه. شما از چندتا خردادی ضربه خوردی جورش رو بقیه خردادی ها باید بکشن؟!

از اونجایی که همیشه فینگیلیش تایپ میکنم دقت نکرده بودم که کیبورد فارسیم آنقدر اسکله و همه کلمه هارو خودش یه چیز دیگه تایپ می‌کنه -

و astrology میگه که خیلی manipulate میکنن و دسته یک زیادی از این افراد رد فلان. و واقعا حقیقت داره

من تموم دوستام از بچگی و تو مدرسه و دانشگاه تا الان، خردادی بودن. همشون رو خیلی دوست داشتم و واسشون کم نذاشتم ولی کلا حس میکنم انگار فقط به خودشون اهمیت میدن.

ᥣ𑄛͠𑄈ᥲ𑄇𑣃ᜒ : ترامپ تریاک میشه🎀

علتش همینه که اکثرا با خرداد ماهی مشکل دارن. چون بازیچه میشن

مثلا یه روز من مهمترین آدم زندگیتم برام میمیری فرداش انگار واست وجود خارجی ندارم.

ᥣ𑄛͠𑄈ᥲ𑄇𑣃ᜒ : ولی من خودم مودیم شدید و گردن میگیرم

حالا به همتون بر نخوره ، همه کارهای سال بد و خوب دارن

ᥣ𑄛͠𑄈ᥲ𑄇𑣃ᜒ : https://t.me/LunaTutorials/10170 به ماها چیکار دارید :/

جدا از برخوردن، من هیچ خیریتی از آدمای خردادی تو زندگیم ندیدم.

حق گفتی. خردادی‌های may به مراتب از June خیلی بهتره.

ᥣ𑄛͠𑄈ᥲ𑄇𑣃ᜒ : منم خردادیم و بهم برخورد و باید بگم میلادی با شمسی فرق میکنه

هدف خدا از خلق خرداد ماهی‌ها چی بود؟