ar
Feedback
ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

الذهاب إلى القناة على Telegram

⏤͟͟͞͞ ★ 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 h͜͡ e͜͡ l͜͡ p͜͡  𑄹 ⤷ ﹙ @blackhex ﹚anon ¿i @lunapmbot ❩ owner : @LadyMavuika По правилам @durov !

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

تُعد قناة ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین (@lunatutorials) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 11 238 مشتركاً، محتلاً المرتبة 3 232 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 28 175 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 11 238 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -269، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 22.49‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 2.26‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 0 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 254 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل قفلیم, کالکشن, ایی, رفیق, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
⏤͟͟͞͞ ★ 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 h͜͡ e͜͡ l͜͡ p͜͡  𑄹 ⤷ ﹙ @blackhex ﹚anon ¿i @lunapmbot ❩ owner : @LadyMavuika По правилам @durov !

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

11 238
المشتركون
-324 ساعات
-277 أيام
-26930 أيام
أرشيف المشاركات
صرفا جهت اطلاع بود گفتم به کسی بر نخوره. من هیچوقت به کسی توهین نمیکنم اون بالا هم گفتم همه ی ماها خوب و بد دارن و کاملا درسته ، شخصیت آدمه متفاوته ولی بازم این چیزا دخیله. هرچیزی که هست از تجربیات بقیه و مطالعات هست. و همین الان عزیزترین آدم زندگیم خرداد ماهی‌ها. حالا اگه دوس داری اینجور برداشت کنی که دارم توهین میکنم ، دیگه پای خودت

ᥣ𑄛͠𑄈ᥲ𑄇𑣃ᜒ : آدم ها ماه تولدشون رو خودشون انتخاب نمیکنن عزیزم و مهم تر از همه، همه آدم ها یچیزی به اسم ذات دارن که ریشه اصلی شخصیتشون هست و خودشونن که مشخص میکنن چجور آدمی باشن با شعور باشن یا بیشعور و.. . اینکه وسط این همه فشار و آسیب های روانی یه همچین حرفی میزنید اون هم توی یه چنل با این تعداد ممبر اصلا درست نیست و دور از ادبه. شما از چندتا خردادی ضربه خوردی جورش رو بقیه خردادی ها باید بکشن؟!

از اونجایی که همیشه فینگیلیش تایپ میکنم دقت نکرده بودم که کیبورد فارسیم آنقدر اسکله و همه کلمه هارو خودش یه چیز دیگه تایپ می‌کنه -

و astrology میگه که خیلی manipulate میکنن و دسته یک زیادی از این افراد رد فلان. و واقعا حقیقت داره

من تموم دوستام از بچگی و تو مدرسه و دانشگاه تا الان، خردادی بودن. همشون رو خیلی دوست داشتم و واسشون کم نذاشتم ولی کلا حس میکنم انگار فقط به خودشون اهمیت میدن.

ᥣ𑄛͠𑄈ᥲ𑄇𑣃ᜒ : ترامپ تریاک میشه🎀

علتش همینه که اکثرا با خرداد ماهی مشکل دارن. چون بازیچه میشن

مثلا یه روز من مهمترین آدم زندگیتم برام میمیری فرداش انگار واست وجود خارجی ندارم.

خب پس حرفی ندارم.

ᥣ𑄛͠𑄈ᥲ𑄇𑣃ᜒ : ولی من خودم مودیم شدید و گردن میگیرم

حالا به همتون بر نخوره ، همه کارهای سال بد و خوب دارن

ᥣ𑄛͠𑄈ᥲ𑄇𑣃ᜒ : https://t.me/LunaTutorials/10170 به ماها چیکار دارید :/

جدا از برخوردن، من هیچ خیریتی از آدمای خردادی تو زندگیم ندیدم.

حق گفتی. خردادی‌های may به مراتب از June خیلی بهتره.

ᥣ𑄛͠𑄈ᥲ𑄇𑣃ᜒ : منم خردادیم و بهم برخورد و باید بگم میلادی با شمسی فرق میکنه

هدف خدا از خلق خرداد ماهی‌ها چی بود؟