uz
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Kanalga Telegram’da o‘tish

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Ko'proq ko'rsatish
621
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
وقتی از چیزی ناراحتید؛ حرف بزنید! با کنایه حرف نزنید، پوزخند نزنید، سرتونو از آدم برنگردونید دوست داشتید داد و فریادم بکنید، ولی سکوت نکنید... @Matn_NOCHAT

وقتی با کسی حس لذت عمیقی رو تجربه میکنی دوپامین توی بدنت خیلی بالا میره و وقتی از اون فرد جدا میشی میزان دوپامین بعد از دو ماه به حدقل میرسه و مغز برای اینکه دوباره میزان بالای دوپامین رو تجربه کنه خاطرات و ویژگی های مثبت اون فرد رو پررنگ میکنه تا تورو برگردونه. گول نخور! @Matn_NOCHAT

تو باشگاه کسی  ماشالله میشنوه که وزنه سنگین تر میزنه نه صحیح تر. تو اجتماع کسی مورد احترامه که پول بیشتر درمیاره نه حلال تر. تو محافل کسی مورد توجهه که مدارک بالاتر داره نه سواد بیشتر. تو ادارات کسی ترفیع میگیره که پاچه خوار تره نه متخصص تر. اینجا همه معادلات معکوسه.!!! @Matn_NOCHAT

فکت حق😂 : @Matn_NOCHAT
فکت حق😂 : @Matn_NOCHAT

وقتی به جای بحث و جدل میگم « باش » و پیوی رو میبندم :
وقتی به جای بحث و جدل میگم « باش » و پیوی رو میبندم :

براتون از خدا بهترین هارو میخام: بهترين چيزها بهترين روزها و بهترين ادمها @Matn_NOCHAT

‏تو همیشه به وقتش بهترین رفیقم بودی،نورِ تو تموم تاریکی های زندگیم بودی، یه بغل نرم بودی و کنارم بودی، بهترین استادم بودی، راستش تو بهترین کسی هستی که یه آدم میتونه تو زندگیش داشته باشه، چون با وجود تو نیاز به بودن هیچ آدمی نیست، فقط خواستم بگم؛ مرسی که هستی قشنگ ترین سرمایه من @Matn_NOCHAT

حالِ خوبِتان را، نه از کسی طلب کنید، نه برایش به این و آن رو بزنید، و نه حتی منتظرِ معجزه باشید...! قدری "تلاش" کافی‌ست، برایِ داشتَنَش! این خودِ شمایید، که می‌توانید، روحِتان را، مملو از عشق و آرامش کنید... @Matn_NOCHAT

‏میگفت آدم امن چجوریه؟! گفتم اینجوریه که تو ضعیف ترین ورژنت رو بهش نشون میدی و اون تنها دغدغه ش این میشه که بهت آسیبی نرسونه. @Matn_NOCHAT

‏وقتی با یکی تو رابطه‌اید عشقشو حیف و میل نکنید قدر ذره ذره‌ش رو بدونید شاید دیگه هیچوقت کسی رو پیدا نکنید که همچین احساسی بهتون بده... @Matn_NOCHAT

وقتی از ته دل بخندی وقتی هر چیزی را به خودت نگیری وقتی سپاسگزار آنچه که هست باشی وقتی برای شاد بودن نیاز به بهانه نداشته باشی آن زمان است که واقعا زندگی میکنی.. @Matn_NOCHAT

یه بخش مهم و تکنیکی از سلامت روان رو بهتون یاد بدم که دیگه آدم های سمی رو بیخود تحمل نکنید؟! از یک نقطه ی تصمیم بگیرید اونی نباشه که همیشه همه کس و همه چیز رو درک میکنه و کنار میاد! درک کنید ولی کنار نیایید، وظیفه ی شما نیست که با همه چیز کنار بیاید و تحمل کنید. ‌ @Matn_NOCHAT

مادربزرگ با چارقدش اشکش را پاک کرد و گفت: آخ دلم میخواست عاشقی کنم ولی نشد ننه. اونقده دلم می خواست یه دمپختک را لب رودخونه بخوریم، نشد. دلم پر میکشید که حاجی بگه دوست دارم و نگفت. گاهی وقتا یواشکی که کسی نبود، زیر چادر چند تا بشکن می زدم. آی می چسبید. گفت: بچگی نکردم، جوونی هم نکردم، یهو پیر شدم به چشمهای تارش نگاه کردم و حسرت ها را ورق زدم گفتم: مادر جون حالا بشکن بزن، بزار خالی شی گفت: حالا که دستام دیگه جون ندارن؟ انگشتای خشک شده اش رو بهم فشار داد ولی دیگه صدایی نداشتند خنده تلخی کرد و گفت: اینقدر به همه هیس نگید. بزار حرف بزنن. بزار زندگی کنن. آره مادر هیس نگو، آدمیزاد از "هیس" خوشش نمیاد... @Matn_NOCHAT

زیبایید ولی تو خالی، برایتان نمی شود مرد!
زیبایید ولی تو خالی، برایتان نمی شود مرد!

‏آدما فراموش نميكنن فقط ياد ميگيرن چطور ميشه بی صدا غصه خورد..!💔 🫧 @Matn_NOCHAT

دقت کنید به کی پناه میبرید شاید طرف پناهگاه عمومی باشه! @Matn_NOCHAT

فصل ها برای درختان هر سال تکرار میشوند اما فصل های زندگی انسان تکرار شدنی نیست ! تولد کودکی جوانی پیری امروزت را دریاب.. شاید فردایی نباشد @Matn_NOCHAT

𝒀𝒐𝒖 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒕𝒐 𝒍𝒊𝒗𝒆 فقط یه بار شانس زندگی داری‌‌💜 @Matn_NOCHAT

من اینجوریم هی هَستم هی هَستم هی هَستم ولی یهو میبینی اون آدم صبورِ همیشگی دیگه نیست دیگه هیچوقت نیست... @Matn_NOCHAT

گفتنش شاید نباشد مرهم دردی ولی زندگی آنطور که باید بر مراد ما نرفت(: @Matn_NOCHAT