621
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+27 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
من بے تو این روزها ،
شاهد پدیده اے عجیب
به نامِ "پاییز گرفتگے" ام...
@Matn_NOCHAT
پارتنری پیدا کنید که سیستم عصبی شما را چنان عمیقاً آرام کند که از به اشتراک گذاشتن حقایق زندگی خود احساس امنیت کنید و بتوانید اصیلترین نسخه خود باشید.
عشق باید مثل یک پناهگاه باشد.
@Matn_NOCHAT
نفس عمیق بکش یک روز دیگر
بیداری ات را شاکر باش
پنجره های خوشبختی به رویت باز است
@Matn_NOCHAT
ولی از من ب شما نصیحت؛ چیزی که خودم تجربه اش کردم بارها
به هیچ مردی؛ نیاز نیست بگی بهت توجه کنه؛ باهات مهربون باشه؛ وقتی میاد به دیدنت؛ حداقل برای یکبار برات گُل بیاره؛ یا برات هدیه بیاره؛
وقتی تُوی جمعی؛ پَشتت باشه و ازت حمات کنه؛
بهت خیانت نکنه؛ باهات درست رفتار کنه؛ و بهت عشق بده.
اینارو به جرعت بهت میگم؛ اینارو همه ی مردا بلدن!
اما اگر اینارو برات انجام نمیدن؛ بدون و مطمین باش؛ تووو اون آدم و عشقش نیستی و نیستی.....
@Matn_NOCHAT
میگن:
"هُناك مَجموعَتان مِن الّناس، هم إما نِعمَة أو دَرس"
آدمها دو گروهند؛
یا نعمتند یا عبرت!
خدا کنه همیشه نعمتها توی زندگیتون بیان.
@Matn_NOCHAT
خود خطا كاریم و مردم را قضاوت مي كنیم
بی جهت از عالم و ادم شكايت مي كنیم
هر جفايي را كه گويي ان به دنيا می كنیم
با چه شوري ديگران را هم هدايت مي كنیم
مال مردم مي خوریم و دم ز ایمان مي زنیم
چون به خلوت ميرویم از خودبرائت مي كنیم
خود گنه كار یم و اهل صد ريا و اختلاس
با چه زهدی در صف اول عبادت مي كنیم
ابروي عالم و ادم به غفلت مي بریم
چون به مال خودرسیم ازان صيانت مي كنیم
ما كه خود بيمار و از درمان ان وامانده ایم
تا به هر كس ميرسیم او را طبابت مي كنیم
غافل از اينم كه ما در كار خود وا مانده ایم
با چه رو در کار این و ان دخالت مي كنیم
زندگي كوتاه و اين دنيا بود نا پايدار
بهر اين دنياي فاني هم جنايت مي كنیم
مانده ام در پاسخ اين گفته هاي بي جواب
از چه رو باچشم بسته خواب راحت مي كنیم☕️
@Matn_NOCHAT
اگر سخن میانِ من و تو پایان یافت
و راههای وصال قطع شدند
و جدا و غریبه گشتیم،
از نو با من آشنا شو...
@Matn_NOCHAT
گــهی گـریان، گـهی خندان، گـهی چون ابـر سـر گردان
گـهی عاقل تر از عاقل، گــهی نادان تر از نادان......!!)💔**
@Matn_NOCHAT
𝗧𝗛𝗜𝗦 𝗜𝗦 𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗜𝗥𝗧𝗨𝗔𝗟 𝗪𝗢𝗥𝗟𝗗
ᴛʜᴇ ʜᴇᴀʀᴛs ᴛʜᴀᴛ ᴀʀᴇ sᴇɴᴛ,
ᴅᴏɴ'ᴛ ᴍᴇᴀɴ ʟᴏᴠᴇ
اینجا دنیای مجازیه
هیچکدوم از قلبهایی که برات فرستاده میشه
از روی عشق نیست...!
@Matn_NOCHAT
امیدوارم هرچیزی که میخواین به وقتش براتون اتفاق بیوفته،همون موقع ک ذوقشو دارین…
گذر زمان اون ذوق و علاقه رو کمرنگ میکنه.
@Matn_NOCHAT
میدونی قوی بودن از کجا شروع میشه؟
از کجا؟
از خط زدن آدمای اضافی زندگیت ،
بدون ترس از تنهایی ...
@Matn_NOCHAT
گاهی قشنگترین جمله دنیا
میتونه تو سه تا کلمه خلاصه بشه :
«نــترس، مــن باهــاتــم»
@Matn_NOCHAT
وقتی باهات خوب رفتار میکنه حس میکنی کل دنیا دوست داره، وقتیم کمی کمتوجهی میبینی ازش حس میکنی کل دنیا باهات قهره؛
چیز عجیبیه این دلبستگی!
@Matn_NOCHAT
خیلی نوشته بودم
همشُ پاک کردم
خلاصه ش این بود:
دلــــــم تنگه برات ....
@Matn_NOCHAT
تو کتاب کیمیاگر جمله قشنگی رو خوندم که میگفت:
"هرگاه انسان با تمام وجود چیزی را بخواهد، تمام جهان در جهت تحقق خواستهاش، او را یاری خواهند کرد"
یعنی رفیق!
میخوام بگم اگه چیزی به دلت افتاد جا نزن، ناامید نشو، مطمئن باش که ته ته ته قصه ی تو رسیدنه،
پس تلاشتو بکن...!
@Matn_NOCHAT
وقتی از ته دل بخندی
وقتی هر چیزی را به خودت نگیری
وقتی سپاسگزار آنچه که هست باشی
وقتی برای شاد بودن نیاز به بهانه نداشته باشی
آن زمان است که واقعا زندگی میکنی..
@Matn_NOCHAT
یادآوری:
تو مهمترین آدمِ زندگی خودتی
و خوشبختی
از درون خود آدم به وجود میاد
نه از طریق آدمایِ دیگه!
@Matn_NOCHAT
زنــدگی نوشـتنی زیــاد داره
امــا گاهی هیچی پیدا نمیکنی
که بنویسی جــز سـکوت....
@Matn_NOCHAT
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
