es
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Ir al canal en Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Mostrar más
621
Suscriptores
Sin datos24 horas
+27 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
من بے تو این روزها ، شاهد پدیده اے عجیب به نامِ "پاییز گرفتگے" ام... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Matn_NOCHAT

‏پارتنری پیدا کنید که سیستم عصبی شما را چنان عمیقاً آرام کند که از به اشتراک گذاشتن حقایق زندگی خود احساس امنیت کنید و بتوانید اصیل‌ترین نسخه خود باشید. عشق باید مثل یک پناهگاه باشد. @Matn_NOCHAT

نفس عمیق بکش یک روز دیگر بیداری ات را شاکر باش پنجره های خوشبختی به رویت باز است @Matn_NOCHAT

ولی از من ب شما نصیحت؛ چیزی که خودم تجربه اش کردم بارها به هیچ مردی؛ نیاز نیست بگی بهت توجه کنه؛ باهات مهربون باشه؛ وقتی میاد به دیدنت؛ حداقل برای یکبار برات گُل بیاره؛ یا برات هدیه بیاره؛ وقتی تُوی جمعی؛ پَشتت باشه و ازت حمات کنه؛ بهت خیانت نکنه؛ باهات درست رفتار کنه؛ و بهت عشق بده. اینارو به جرعت بهت میگم؛ اینارو همه ی مردا بلدن! اما اگر اینارو برات انجام نمیدن؛ بدون و مطمین باش؛ تووو اون آدم و عشقش نیستی و نیستی..... @Matn_NOCHAT

میگن: "هُناك مَجموعَتان مِن الّناس، هم إما نِعمَة أو دَرس" آدم‌ها دو گروهند؛ یا نعمتند یا عبرت! خدا کنه همیشه نعمتها توی زندگیتون بیان. @Matn_NOCHAT

درد همیشه توی اشک ها نیست ، بعضی وقتا هم توی لبخند خلاصه میشه! @Matn_NOCHAT

‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ خود خطا كاریم و مردم را قضاوت مي كنیم بی  جهت  از  عالم و ادم   شكايت مي كنیم هر  جفايي را كه گويي  ان  به دنيا  می كنیم با چه شوري  ديگران را هم هدايت مي كنیم مال مردم  مي خوریم  و دم ز ایمان مي زنیم چون به خلوت ميرویم از خودبرائت مي كنیم خود  گنه  كار یم  و اهل  صد  ريا  و اختلاس با  چه زهدی در  صف اول  عبادت مي كنیم ابروي   عالم   و    ادم  به   غفلت   مي بریم چون به مال خودرسیم ازان صيانت مي كنیم ما كه خود بيمار و  از  درمان ان  وامانده ایم تا به هر كس ميرسیم  او را طبابت  مي كنیم غافل از اينم  كه ما در كار  خود  وا مانده ایم با چه رو  در کار  این  و  ان  دخالت  مي كنیم زندگي   كوتاه   و   اين  دنيا   بود   نا  پايدار بهر  اين  دنياي  فاني   هم  جنايت  مي كنیم مانده ام  در  پاسخ  اين گفته هاي  بي جواب از چه رو باچشم بسته خواب راحت مي كنیم☕️ @Matn_NOCHAT

اگر سخن میانِ من و تو پایان یافت‌ و راه‌های وصال قطع شدند و جدا و غریبه گشتیم،‌ از نو با من آشنا شو... @Matn_NOCHAT

هیچ می‌دانی فرصتی که از آن بهره نمی‌گیری، آرزوی دیگران است... @Matn_NOCHAT

گــهی گـریان، گـهی خندان، گـهی چون ابـر سـر گردان گـهی عاقل تر از عاقل، گــهی نادان تر از نادان......!!)💔** @Matn_NOCHAT

‌ 𝗧𝗛𝗜𝗦 𝗜𝗦 𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗜𝗥𝗧𝗨𝗔𝗟 𝗪𝗢𝗥𝗟𝗗 ᴛʜᴇ ʜᴇᴀʀᴛs ᴛʜᴀᴛ ᴀʀᴇ sᴇɴᴛ, ᴅᴏɴ'ᴛ ᴍᴇᴀɴ ʟᴏᴠᴇ اینجا دنیای مجازیه هیچ‌کدوم از قلب‌هایی که برات فرستاده میشه از روی عشق نیست...! ‌ @Matn_NOCHAT

امیدوارم هرچیزی که میخواین به وقتش براتون اتفاق بیوفته،همون موقع ک ذوقشو دارین… گذر زمان اون ذوق و‌ علاقه رو کمرنگ‌ میکنه. @Matn_NOCHAT

میدونی قوی بودن از کجا شروع میشه؟ از کجا؟ از خط زدن آدمای اضافی زندگیت ، بدون ترس از تنهایی ... @Matn_NOCHAT

گاهی قشنگ‌ترین جمله دنیا میتونه تو سه تا کلمه خلاصه بشه : «نــترس، مــن باهــاتــم» ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @Matn_NOCHAT

وقتی باهات خوب رفتار میکنه حس میکنی کل دنیا دوست داره، وقتیم کمی کم‌توجهی میبینی ازش حس میکنی کل دنیا باهات قهره؛ چیز عجیبیه این دلبستگی! @Matn_NOCHAT

خیلی نوشته بودم همشُ پاک کردم خلاصه ش این بود: دلــــــم تنگه برات .... @Matn_NOCHAT

تو کتاب کیمیاگر جمله قشنگی رو خوندم که می‌گفت: "هرگاه انسان با تمام وجود چیزی را بخواهد، تمام جهان در جهت تحقق خواسته‌اش، او را یاری خواهند کرد" یعنی رفیق! می‌خوام بگم اگه چیزی به دلت افتاد جا نزن، ناامید نشو، مطمئن باش که ته ته ته قصه ی  تو رسیدنه، پس تلاشتو بکن...! @Matn_NOCHAT

وقتی از ته دل بخندی وقتی هر چیزی را به خودت نگیری وقتی سپاسگزار آنچه که هست باشی وقتی برای شاد بودن نیاز به بهانه نداشته باشی آن زمان است که واقعا زندگی میکنی.. @Matn_NOCHAT

یادآوری: تو مهم‌ترین آدمِ زندگی‌ خودتی و خوشبختی از درون خود آدم به‌ وجود میاد نه از طریق آدمایِ دیگه! @Matn_NOCHAT

زنــدگی نوشـتنی زیــاد داره امــا گاهی هیچی پیدا نمیکنی که بنویسی جــز سـکوت.... @Matn_NOCHAT