uz
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Kanalga Telegram’da o‘tish
1 692
Obunachilar
+124 soatlar
-57 kunlar
+630 kunlar
Postlar arxiv
انیمیشن جالبی بود. @Eagle_text
انیمیشن جالبی بود. @Eagle_text

یه "تعصبتو می‌کشم" خاصی تو نگاهشه🙂 @Eagle_text
یه "تعصبتو می‌کشم" خاصی تو نگاهشه🙂 @Eagle_text

حق😂 @Eagle_text
حق😂 @Eagle_text

‏از قدیم گفتن: واسه کسی اسفنجی ببند که لختتو ندیده باشه! @Eagle_Text

‏+میشه مهمون خونه‌ت شم؟ -چرا؟ +مهمون سگ صاحبخونه‌س! -خب؟ +اخه میخوام عین سگ بکنمت! عاشقانه نبود؟ از اینا (🥺)بزارم چی؟ @eagle_text

هیکل ایرونی پسند!

‏به مناسبت عید سعید قربان ۳تا از سعیدهای کانال قربونی میکنیم گوشتشونو بین خودمون تقسیم میکنیم دنبلانشم میدیم اونایی که بلاکن! @eagle_text

, ‏از امروز تا 48 ساعت همه ی اینایی که واسه نون زیر کباب آدم میکشن عکس یه گوسفند مظلوم میزارن و وگن میشن ... *Pooria* @Eagle_text

یو دونت نو الناز یو نِوِر تینک تینک یو نو هر!!!!

الناز گلرخ یه جوری جفت سلنا ایستاده انگار سلنا رفته بهش گفته جون مادرت بیا باهام یه عکس بگیر پزتو بدم :/ @Eagle_text
الناز گلرخ یه جوری جفت سلنا ایستاده انگار سلنا رفته بهش گفته جون مادرت بیا باهام یه عکس بگیر پزتو بدم :/ @Eagle_text

گود مورنینگ ✨🌞 @Eagle_text
گود مورنینگ ✨🌞 @Eagle_text

بعد همین میاد از حامی حقوق حیوانات حرف می‌زنه. خوبه پدرمادرت بذارنت تو چمدون جا‌به‌جات کنن؟!!!! ابله بودنم حدی داره :/ @Eagle
بعد همین میاد از حامی حقوق حیوانات حرف می‌زنه. خوبه پدرمادرت بذارنت تو چمدون جا‌به‌جات کنن؟!!!! ابله بودنم حدی داره :/ @Eagle_text

اولیش بوسیدن دست پدر و مادره☝️

از گربه‌ها یا پتاتون که روی میز کافه یا رستوران نشستن عکس می‌گیرید استوری می‌کنید روشم مینویسید "ناناز"، "مهمون ما"، "قشنگی ببینید"؟؟!!! اگر موش و سوسک بود، هم همینکار رو می‌کردید؟! خیر، چون کثیفه. پاهای گربه‌ و سگ شماهم کثیفه، اونجاهم محل غذا خوردنه. برای اعتراض به این حرکت، اگر کسی رو دیدم حیوون روی میز گذاشته منم کفشمو درمیارم میمالم رو میزشون😀 @Eagle_text

یعنی چی یه کاری می‌کنید واسه کسی، بعد منت‌طور بهش می‌گید من واسه هرکسی اینکارو نمی‌کنمااا😏 خب به کیرم، واسه منم نکن🤌🏼 به قول یکی، کیر تو دستی که منت می‌ذاره😂 @Eagle_text

🍓نگاه کن من همچین ممبرایی دارما😎😏 نبینم شاخ شی برو کیکتو درست کن🚶🏻‍♂️

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ آغا من اومدم آب‌نبات ایگل بخرم 😁🤩والا من ک بیشتر کیک شکلاتی و شکلات قهوه و اینارو می‌پسندم 😫🥺ولی چون ایگله هرچی ک باشه اوکیم🥺😬❤💗

خودت شروع کردی🦦