Eagle_Text
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 692
المشتركون
+124 ساعات
-57 أيام
+630 أيام
أرشيف المشاركات
1 692
+میشه مهمون خونهت شم؟
-چرا؟
+مهمون سگ صاحبخونهس!
-خب؟
+اخه میخوام عین سگ بکنمت!
عاشقانه نبود؟ از اینا (🥺)بزارم چی؟
@eagle_text
1 692
به مناسبت عید سعید قربان
۳تا از سعیدهای کانال قربونی میکنیم
گوشتشونو بین خودمون تقسیم میکنیم
دنبلانشم میدیم اونایی که بلاکن!
@eagle_text
1 692
,
از امروز تا 48 ساعت همه ی اینایی که واسه نون زیر کباب آدم میکشن عکس یه گوسفند مظلوم میزارن و وگن میشن ...
*Pooria*
@Eagle_text
1 692
الناز گلرخ یه جوری جفت سلنا ایستاده انگار سلنا رفته بهش گفته جون مادرت بیا باهام یه عکس بگیر پزتو بدم :/
@Eagle_text
1 692
بعد همین میاد از حامی حقوق حیوانات حرف میزنه.
خوبه پدرمادرت بذارنت تو چمدون جابهجات کنن؟!!!!
ابله بودنم حدی داره :/
@Eagle_text
1 692
از گربهها یا پتاتون که روی میز کافه یا رستوران نشستن عکس میگیرید استوری میکنید روشم مینویسید "ناناز"، "مهمون ما"، "قشنگی ببینید"؟؟!!!
اگر موش و سوسک بود، هم همینکار رو میکردید؟! خیر، چون کثیفه.
پاهای گربه و سگ شماهم کثیفه، اونجاهم محل غذا خوردنه.
برای اعتراض به این حرکت، اگر کسی رو دیدم حیوون روی میز گذاشته منم کفشمو درمیارم میمالم رو میزشون😀
@Eagle_text
1 692
یعنی چی یه کاری میکنید واسه کسی، بعد منتطور بهش میگید من واسه هرکسی اینکارو نمیکنمااا😏
خب به کیرم، واسه منم نکن🤌🏼
به قول یکی، کیر تو دستی که منت میذاره😂
@Eagle_text
1 692
آغا من اومدم آبنبات ایگل بخرم 😁🤩والا من ک بیشتر کیک شکلاتی و شکلات قهوه و اینارو میپسندم 😫🥺ولی چون ایگله هرچی ک باشه اوکیم🥺😬❤💗
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
